et lille problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Maise

var selv til nf da jeg var 12+ et eller andet, mener at det er rykket til 14 uger. skynd dig at ring og hør på selve afdelingen og få en tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Sjl-msl-Mkl

Maise skriver:

var selv til nf da jeg var 12+ et eller andet, mener at det er rykket til 14 uger. skynd dig at ring og hør på selve afdelingen og få en tid.

hvilken afd er det man skal snakke med så?

Sidst jeg skulle skannes var midt i min flytning fra nordsjælland så jeg fik kun 1 skanning. I nordsjælland..

Anmeld

31. august 2010

Kit

Taget fra den vejledning vi fik hos lægen omkring nakkefoldsscanning. Men tag en snak med din læge omkring det. Måske kan du få en hurtig tid.

Kit

"Nakkefolden kan måles ved ultralydsskanning i perioden fra 11 uger + 1 dag til 13 uger + 6 dage.

Blodprøven bliver taget hos din egen læge og kan tages i perioden fra 8 uger +0 dage til 13 uger + 6 dage. Det er vigtigt, at prøven er taget, inden du kommer til nakkefoldsskanning, så vi har resultatet og kan give dig den endelige risikoberegning ved skanningen."

Anmeld

31. august 2010

oo

DatterMalou skriver:

hvilken afd er det man skal snakke med så?

Sidst jeg skulle skannes var midt i min flytning fra nordsjælland så jeg fik kun 1 skanning. I nordsjælland..

ring til svangreklinikken, jordmoderen eller fødegangen - de burde om ikke andet kunne guide dig videre

og TILLYKKE!

Anmeld

31. august 2010

millesofie

DatterMalou skriver:

tirsdag i sidste uge var det meningen at jeg skulle have foretaget en abort, men jeg kunne simpelthen ikke. Så nu er jeg gravid i 13. uge, jeg ringer så til lægen for og få lavet en vandrej... Sekretæren siger så at det ikke er sikkert jeg kan få lavet en NF. Er det rigtigt??

knus

skynd dig at ringe ind og få en tid, jeg var to dage længere henne end jeg måtte men jeg kom ind alligevel

Anmeld

31. august 2010

camsko88

efter 13+6 er babyen blevet for stor fik vi at vide

Anmeld

31. august 2010

sofie85

DatterMalou skriver:

tirsdag i sidste uge var det meningen at jeg skulle have foretaget en abort, men jeg kunne simpelthen ikke. Så nu er jeg gravid i 13. uge, jeg ringer så til lægen for og få lavet en vandrej... Sekretæren siger så at det ikke er sikkert jeg kan få lavet en NF. Er det rigtigt??

knus

Mener at man kan få NF helt op til uge 14

Anmeld

31. august 2010

Belinda83

Jeg vil giver et par andre stykker ret, jeg har selv været til NF i slutningen af juli og der stod i brevet fra sygehuset at den skulle tages inden 13+6

Anmeld

31. august 2010

Ox.

Åååh tillykke søde - er så glad på dine vegne

Anmeld

31. august 2010

smokin

Du kan få foretaget tripletest hvis du ikke når NF som iøvrigt er inden 13+6.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.