er det et arbejde at have børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Valle81

mor-til-vanessa skriver:

havde lige en debat med en ven som ikke mente det var et arbejde at have børn for det var jo ens børn.

han har dog heller ikke selv nogle, så han ved jo ikke helt hvad det er.

altså jeg synes da det er et hårdt arbejde, man har jo aldrig fri og har jo stadig en masse pligter udover at passe dem og aktivere dem, men derfor er det da et dejligt job og man vil jo ikke bytte eller lave det om. det vil jeg i hver fald ikke. elsker min datter selvom det kan være hårdt.

det er jo ikke et 9-16 job man får penge for, men jeg synes stadig det er et arbejde.

hvad synes i???

Helt klart et arbejde - amerikansk forskning siger at det at være hjemmegående husmor svar til at arbejde 2 fuldtidsjobs - så jo bestemt et arbejde - men det bedste af slagsen:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Loa

Syntes ikke rigtig man kan kalde det et arbejde... I min verden er et arbejde et man får løn for, og som man har fri for ind i mellem, det har man ikke ligefrem fra sine børn.....

Syntes derimod det kræver mere end et arbejde (mere end mit arbejde i hvert fald &nbsp Og det er på den anden side også mere givende end et arbejde.... (Igen, i forhold til mit arbejde i hvet fald) Hehe

Anmeld

31. august 2010

sarahb

mor-til-vanessa skriver:

havde lige en debat med en ven som ikke mente det var et arbejde at have børn for det var jo ens børn.

han har dog heller ikke selv nogle, så han ved jo ikke helt hvad det er.

altså jeg synes da det er et hårdt arbejde, man har jo aldrig fri og har jo stadig en masse pligter udover at passe dem og aktivere dem, men derfor er det da et dejligt job og man vil jo ikke bytte eller lave det om. det vil jeg i hver fald ikke. elsker min datter selvom det kan være hårdt.

det er jo ikke et 9-16 job man får penge for, men jeg synes stadig det er et arbejde.

hvad synes i???

jeg synes bestemt ikke det er et arbejde at have børn og lave huslige pligter.

Anmeld

1. september 2010

mor-til-vanessa

ja det var der jo så en masse delte meninger om. og hvor ville det også være kedeligt hvis alle gik rundt med den samme holdning og mening til tingene...

men jeg synes stadig det er en "slags" arbejde. man vælger det jo selv og alt der hører med. og synes da det er helt fantastisk at have børn. det kan da være hårdt til tider, men så opvejer det gode det heldigvis.

dem der har nemme børn skal da bare være glad for det. jeg synes da selv vanessa er nem, der er ikke så meget bøvl, men derfor ville jeg ønske at vi stadig var to til tingene, da det jo ville lette byrden lidt. ikke at vanessa er en byrde, men to til de andre daglige ting, som der jo så også er kun mig til at klare.

men tak for alle jeres svar

Anmeld

1. september 2010

Miamaja

Hmmm jeg er lidt usikker paa om jeg ville kalde det er et arbejde... Det tror jeg egentlig ikke selv jeg ville beskrive det som. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.