er det et arbejde at have børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
24 svar
0 synes godt om
31. august 2010

mor-til-vanessa

havde lige en debat med en ven som ikke mente det var et arbejde at have børn for det var jo ens børn.

han har dog heller ikke selv nogle, så han ved jo ikke helt hvad det er.

altså jeg synes da det er et hårdt arbejde, man har jo aldrig fri og har jo stadig en masse pligter udover at passe dem og aktivere dem, men derfor er det da et dejligt job og man vil jo ikke bytte eller lave det om. det vil jeg i hver fald ikke. elsker min datter selvom det kan være hårdt.

det er jo ikke et 9-16 job man får penge for, men jeg synes stadig det er et arbejde.

hvad synes i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Laulund87

Hmm jo jeg vil nok kalde det et arbejde, men det lyder så negativt

Et dejligt arbejde, men hårdt Eller kan man kalde det en livsstil at have børn?

Anmeld

31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HELT klart et arbejde! Og må jeg lige tilføje at jeg synes det er det bedste arbejde i verden

Det er hårdt arbejde.. som du siger har man aldrig fri... Man kan ikke lade arbejde være arbejde hvis det hele brænder på i MOR-jobbet!

Jeg tror ikke man kan sætte sig ind i hvordan det er før man selv har børn, men man kan da sagtens have en idé om at det ikke er et arbejde... Mon ikke han ændrer mening når han får et par rollinger der hænger ham om anklerne?

Knus Caroline - som overvejer at gøre karriere som fuldtidsMOR

Anmeld

31. august 2010

mor-til-vanessa

Laulund87 skriver:

Hmm jo jeg vil nok kalde det et arbejde, men det lyder så negativt

Et dejligt arbejde, men hårdt Eller kan man kalde det en livsstil at have børn?

jo det kan mam også godt. min ven mente bare ike det var noget arbejde. det mener jeg det er, selvom man jo godt vil det.

det er jo også et arbejde at gøre hele hytten ren

Anmeld

31. august 2010

quar20

Jeg vil også kalde det et arbejde selvom det kan lyde negativt..!! Men det er da det hele værd og et super skønt "arbejde"

Anmeld

31. august 2010

frk Jensen

mor-til-vanessa skriver:

havde lige en debat med en ven som ikke mente det var et arbejde at have børn for det var jo ens børn.

han har dog heller ikke selv nogle, så han ved jo ikke helt hvad det er.

altså jeg synes da det er et hårdt arbejde, man har jo aldrig fri og har jo stadig en masse pligter udover at passe dem og aktivere dem, men derfor er det da et dejligt job og man vil jo ikke bytte eller lave det om. det vil jeg i hver fald ikke. elsker min datter selvom det kan være hårdt.

det er jo ikke et 9-16 job man får penge for, men jeg synes stadig det er et arbejde.

hvad synes i???

Udelukket det bedste arbejde EVER

vi arbejder i døgndrift, står gerne op om natten.. laver mad, vasker tøj, følger i institution... henter igen. hygger, leger, aftensmad. Rengøring i en uendelighed..

men jeg vil aldrig bytte mit "arbejde" væk... Et enkel bette kys fra min knægt er den bedste belønning..

Anmeld

31. august 2010

Laulund87

mor-til-vanessa skriver:

jo det kan mam også godt. min ven mente bare ike det var noget arbejde. det mener jeg det er, selvom man jo godt vil det.

det er jo også et arbejde at gøre hele hytten ren

Jamen jeg vil bestemt også kalde det et arbejde, som man elsker

Synes desuden ikke rigtig din veninde kan udtale sig om det, når hun ikke har børn

Anmeld

31. august 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

HELT klart et arbejde! Og må jeg lige tilføje at jeg synes det er det bedste arbejde i verden

Det er hårdt arbejde.. som du siger har man aldrig fri... Man kan ikke lade arbejde være arbejde hvis det hele brænder på i MOR-jobbet!

Jeg tror ikke man kan sætte sig ind i hvordan det er før man selv har børn, men man kan da sagtens have en idé om at det ikke er et arbejde... Mon ikke han ændrer mening når han får et par rollinger der hænger ham om anklerne?

Knus Caroline - som overvejer at gøre karriere som fuldtidsMOR

er helt klart ening i at det er det bedste arbejde i verden.

og jo mon ikke han skifter mening, han ved jo ikke helt hvad han snakker om.

knus mig som også elsker at være mor

Anmeld

31. august 2010

Laulund87

Laulund87 skriver:

Jamen jeg vil bestemt også kalde det et arbejde, som man elsker

Synes desuden ikke rigtig din veninde kan udtale sig om det, når hun ikke har børn

Hov ham

Anmeld

31. august 2010

Margorie

Det er hårdt arbejde at have børn, man har aldrig fri. Tilgengæld er det nok det mest givende og berigene arbejde i hele verden. Og man får lov at ta i div sommerland og zoo i arbejds tiden Og som mor og far har man en kontrakt der aldrig udløber heldigvis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.