er det et arbejde at have børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

NinaNymannMadsen

det er da et arbejde så og sige. det er bestemt verdens dejligste arbejde at ha men det er virkelig også hårdt. men altså man har den frihed man vil tage sig med sine børn jo.

ville aldrig bytte min datter for noget som helst i hele verden. og så kan dem der mener det ikke er arbejde i at have et barn jo bare rende og hoppe, for det er tit dem som ikke selv har børn der siger det da de ikke ved hvad det indebære at have børn jo. og der er så også nogen der er rigtig heldig der har børn som bare er super nemme at have med at gøre så det ikke føltes som et job.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

ekzunz

Hvis man spørger Dr. Phil, så svarer jobbet som stay-at-home-mom til 2,5 fuldtids stillinger. Det har været oppe og vende flere gange i hans shows. Om der er stor forskel på en amerikansk mor i forhold til en dansk mor ved jeg så ikke....

Anmeld

31. august 2010

Anja

Nej, jeg synes ikke det er et arbejde at have børn. Børnene er jo en del af det liv min mand og jeg har valgt, og det er fantastisk

Anja, der venter nr 4

Anmeld

31. august 2010

Svei

Nej, det er da ikke et arbejde at have børn...det er en gode og glæde der medfører en del praktisk arbejde, men i sig selv er børn ikke et arbejde, ikke i min verden i hvert fald.

Anmeld

31. august 2010

Svei

Hillo skriver:

Hvis man spørger Dr. Phil, så svarer jobbet som stay-at-home-mom til 2,5 fuldtids stillinger. Det har været oppe og vende flere gange i hans shows. Om der er stor forskel på en amerikansk mor i forhold til en dansk mor ved jeg så ikke....

Ja, men den mand er da vidst også meget amerikansk...kan slet ikke snuppe ham.-...

Anmeld

31. august 2010

LouiseNielsen

Altså jeg syntes heller ikke man kan kalde det et arbejde......

For mig er mine børn der bedste jeg har. Jo kan være rigtig hårdt for der er rigtig mange praktise ting i det at have børn. Men et arbejde.... Nej syntes jeg bestemt ikke det er!

Anmeld

31. august 2010

M.O.A.R.

Jeg vil heller ikke kalde det et arbejde.. synes personligt ikke det er så hårdt at være mor/få børn som mange har prøve at printet ind i hovedet på mig at få børn er en fælles beslutning og fælles indsats.

måske har jeg ikke så tit frie hænder eller mulighed til at gøre hvad jeg vil, men vil 1000 gange hellere sidde herhjemme med min fantastiske dreng

Anmeld

31. august 2010

Muffinmus

helt klart et arbejde at være mor og far,men uden tvivl både det hårdeste og bedste job ever:-)Alt i livet er sgu et arbejde og man får ikke ret meget tid til at sidde og sunde sig, der er næsten fart over feltet hele tiden.

Så jo, vil kalde det arbejde, for man knokler sgu derud af, men dermed ikke sagt det ikke er det værd:-)

Anmeld

31. august 2010

JulieE

Jeg vil bestemt ikke kalde det et arbejde at have børn! At få børn er noget jeg har valgt med alt hvad der til hører, men det er mit liv

Ja, der er meget at lave når man har børn og det er ikke altid nemt. Men jeg synes at kalde det et arbejde er at gøre det meget negativt og fremmed gøre det. En af mine venner, som ikke har børn, snakkede med sin svigerinde (som har to børn)og svigerinde sagde: "Ej du aner ikke hvor hårdt det er at passe børn hele tiden." -jeg passer ikke mine børn, det er ikke et arbejde... jeg er sammen med mine børn. de er en del af mit liv præcis som min mand er. Og de tre er det bedste og det vigtigste i mit liv!!!!!

Anmeld

31. august 2010

JulieE

MaleneF skriver:

Jeg vil heller ikke kalde det et arbejde.. synes personligt ikke det er så hårdt at være mor/få børn som mange har prøve at printet ind i hovedet på mig at få børn er en fælles beslutning og fælles indsats.

måske har jeg ikke så tit frie hænder eller mulighed til at gøre hvad jeg vil, men vil 1000 gange hellere sidde herhjemme med min fantastiske dreng

Enig  Jeg synes altså ikke det har været så hårdt at have børn. Jeg har en veninde der hver gang vi er sammen har så travlt med at snakke om hvor hårdt det er at have to små børn. Helt ærligt, så tror jeg kun det bliver værrer af at have den holdning og konstant minder sig selv om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.