Det er så uvirkeligt - jeg er jo gravid:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Chewy

Hej Dorthe,

Hvor er det fantastisk! Stort tillykke med det

Jeg har selv PCO og har lige fundet ud af, at jeg er gravid for 2 uger siden. Så kender den overvældende følelse, det er,  når man samtidig kæmper mod PCO'en.

Igen -tillykke.

Knus fra Nina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke 

Anmeld

31. august 2010

Dorthe1986

Tusind tak til jer alle for de søde svar  Det her er virkelig en drøm der går i opfyldelse, bare det at man nu ved at det kan lade sig gøre

Krydser fingre for alle jer, der venter på en positiv test

Anmeld

4. september 2010

Maise

Shibby skriver:

Tillykke med stregerne ^^

Den bog læste jeg også da vi prøvede at lave mikkel

Er der en forbindelse mellem vægttab og pco?

det er lige hvad der er, har selv pco, tabte 10 kg og blev gravid, men vægttab i sig selv er ikke nok, pcokost og motion er ligeledes nøglen pga. insulinresistens som er det man har når man har pco. dvs. at man skal holde sig blodsukker på "pænt niveau". evt. læs bogne af Tine Grandjean Fra barnløs til frugtbar, fik anbefalet den af fertillitetsklinikken, den er super med gode forklaringer, opskriffter og let læselig og bedst -den virker.

Anmeld

4. september 2010

Maise

vivs123 skriver:

TILLYKKE!!!!

Hvor er det dejligt for jer!

Det er dejligt at høre succes historier fra andre PCO'er.

Håber det snart sker for mig!

Knus

læs evt. fra barnløs til frugtbar af tine grandjean -den hjalp mig at blivegravid. jeg har selv pco, men stoppede med at ryge, tabte 10kg, spiste pcokost og powerwalkede 7-10km næsten hver dag, det hjalp

Anmeld

4. september 2010

TbCp

Ajjj hvor fedt!!!!

Kæmpe stort tillykke med det

Anmeld

4. september 2010

FruEllingsen

Dorthe1986 skriver:

Hej alle i skønne piger

Her til morgen, tog jeg en graviditetstest og den var bragende positiv! Det er så uvirkeligt for mig, da jeg har pco. Jeg har efter p-pillestop ikke været i stand til at få min menses. Først da jeg begyndte at spise efter bogen "Spis dig gravid", og hvor jeg har tabt 12 kg, præsterede jeg at få mens 2 gange med 39 dages mellemrum... Jeg havde fået besked fra fertilitetsklinikken at jeg skulle tabe mig og så ville de hjælpe

Jeg har så i en måneds tid gået rundt med ømme bryster, men har slået det lidt hen med at det nok bare var pco'en der lavede vrøvl, men tog som sagt en test lige inden manden skulle på arbejde, så det var en glad mand jeg kunne sende afsted

Det er bare så vildt!  For en uge siden sad jeg og tudede over at det skulle være så besværligt og jeg var sikker på at det ikke kunne lade sig gøre....

Jeg kan slet ikke lade være med at gå ud og kigge på testen hele tiden

IHH HVOR FANTASTISK!!!!!

Hvor er det skønt for jer stort tillykke med de fine streger. håber du får en dejlig graviditet. og glæder mig til at følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.