Det er så uvirkeligt - jeg er jo gravid:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Dorthe1986

vlauratraasdahl skriver:

tillykke med det (:

dejligt for dig.. jeg har forresten også en positiv g-test(;

så står vi begge i samme båd(:

Jamen tillykke til dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Fru Dinesen

hvor er det bare stort ..... kæmpe tillykkeeee til jer begge ....

Stod selv i samme båd for 5 år siden, tabte mig og blev gravid, vi fik en skøn dreng.

Efter følgene har jeg kunne blive gravid bare ved og gå forbi min mands underhylder. Vi venter nu nr. 3 har fået en pige i mellem, og venter en pige igen.

Og manden skal ind og kottes lige så snart hun er kommet ud , så jeg ik bliver gravid igen .. sjovt som ens verden kan forandre sig.

Stort tillykkeeee igen 

Knussss Linda 19+1

Anmeld

30. august 2010

betiinsen

stort tillykke herfra

Anmeld

30. august 2010

Dansker I Holland

Stort tillykke herfra til jer begge Venter mig til november

Knus Sussie 29+0

Anmeld

30. august 2010

LouiseNielsen

Stor kæmpe tillykke, hvor er det dejligt for jer......

I går en dejlig tid i møde....

Kram

Anmeld

30. august 2010

Heidimed lea

tillykke får kuldegys   hvor er det fantastisk

knus Heidi

Anmeld

30. august 2010

isimaven

Dorthe1986 skriver:

Hej alle i skønne piger

Her til morgen, tog jeg en graviditetstest og den var bragende positiv! Det er så uvirkeligt for mig, da jeg har pco. Jeg har efter p-pillestop ikke været i stand til at få min menses. Først da jeg begyndte at spise efter bogen "Spis dig gravid", og hvor jeg har tabt 12 kg, præsterede jeg at få mens 2 gange med 39 dages mellemrum... Jeg havde fået besked fra fertilitetsklinikken at jeg skulle tabe mig og så ville de hjælpe

Jeg har så i en måneds tid gået rundt med ømme bryster, men har slået det lidt hen med at det nok bare var pco'en der lavede vrøvl, men tog som sagt en test lige inden manden skulle på arbejde, så det var en glad mand jeg kunne sende afsted

Det er bare så vildt!  For en uge siden sad jeg og tudede over at det skulle være så besværligt og jeg var sikker på at det ikke kunne lade sig gøre....

Jeg kan slet ikke lade være med at gå ud og kigge på testen hele tiden

ejj hvor er det dejligt
kæmpe tillykke herfra !!!
fra isimaven

Anmeld

30. august 2010

vivs123

TILLYKKE!!!!

Hvor er det dejligt for jer!

Det er dejligt at høre succes historier fra andre PCO'er.

Håber det snart sker for mig!

Knus

Anmeld

30. august 2010

lisesp83

Tillykke Tillykke Tillykke..

Nyd din graviditet

Knus Lise

Anmeld

30. august 2010

millesofie

Dorthe1986 skriver:

Hej alle i skønne piger

Her til morgen, tog jeg en graviditetstest og den var bragende positiv! Det er så uvirkeligt for mig, da jeg har pco. Jeg har efter p-pillestop ikke været i stand til at få min menses. Først da jeg begyndte at spise efter bogen "Spis dig gravid", og hvor jeg har tabt 12 kg, præsterede jeg at få mens 2 gange med 39 dages mellemrum... Jeg havde fået besked fra fertilitetsklinikken at jeg skulle tabe mig og så ville de hjælpe

Jeg har så i en måneds tid gået rundt med ømme bryster, men har slået det lidt hen med at det nok bare var pco'en der lavede vrøvl, men tog som sagt en test lige inden manden skulle på arbejde, så det var en glad mand jeg kunne sende afsted

Det er bare så vildt!  For en uge siden sad jeg og tudede over at det skulle være så besværligt og jeg var sikker på at det ikke kunne lade sig gøre....

Jeg kan slet ikke lade være med at gå ud og kigge på testen hele tiden

waow hvor fantastisk for jer

1000gange tillykke

sikke en dejlig solstråle historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.