Det er så uvirkeligt - jeg er jo gravid:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.156 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Dorthe1986

Hej alle i skønne piger

Her til morgen, tog jeg en graviditetstest og den var bragende positiv! Det er så uvirkeligt for mig, da jeg har pco. Jeg har efter p-pillestop ikke været i stand til at få min menses. Først da jeg begyndte at spise efter bogen "Spis dig gravid", og hvor jeg har tabt 12 kg, præsterede jeg at få mens 2 gange med 39 dages mellemrum... Jeg havde fået besked fra fertilitetsklinikken at jeg skulle tabe mig og så ville de hjælpe

Jeg har så i en måneds tid gået rundt med ømme bryster, men har slået det lidt hen med at det nok bare var pco'en der lavede vrøvl, men tog som sagt en test lige inden manden skulle på arbejde, så det var en glad mand jeg kunne sende afsted

Det er bare så vildt!  For en uge siden sad jeg og tudede over at det skulle være så besværligt og jeg var sikker på at det ikke kunne lade sig gøre....

Jeg kan slet ikke lade være med at gå ud og kigge på testen hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Mathilde

Kæmpe tillykke det er fantastisk hvad vægttab kan gøre!

Jeg husker tydeligt, da jeg stod med to streger...pyhh jeg rystede helt og det var vildt uvirkeligt..

Anmeld

30. august 2010

Shibby

Tillykke med stregerne ^^

Den bog læste jeg også da vi prøvede at lave mikkel

Er der en forbindelse mellem vægttab og pco?

Anmeld

30. august 2010

twinboys

STORT tillykke... Ejjj hvor fedt... stort tillykke

Anmeld

30. august 2010

Dorthe1986

Jamen jeg synes det er så utroligt at det er kommet helt naturligt når nu jeg har pco Jeg har hørt om de kvinder, hvor det er lykkedes uden hjælp, men var bare overbevist om at jeg ikke skulle være så heldig

Så hvis alt går vel, så bliver jeg mor til april/maj regner jeg med

Anmeld

30. august 2010

Dorthe1986

Og tusind tak

Anmeld

30. august 2010

densmukkeline

tillykke med det (:

dejligt for dig.. jeg har forresten også en positiv g-test(;

så står vi begge i samme båd(:

Anmeld

30. august 2010

annekarina

Hej Dorthe.

Jeg har osse fået at vide jeg osse har pco og havde svært ved at blive gravid.

Men nu er jeg gravid og 13 uger henne så det er utrolig dejligt....

Jeg er 35 år og hedder Karina.

venlig hilsen Karina.

Anmeld

30. august 2010

betiinsen

Kæmpe stort tillykke Håber snart det bliver min tur til at stå med de to røde streger

Anmeld

30. august 2010

Dorthe1986

Da jeg kom på fertilitetsklinik sagde lægen at han var sikker på at hvis jeg tabte mig ville jeg begynde at få min mens af mig selv og når jeg havde tabt 20 kg ville de begynde at hjælpe mig. Det blev så heldigvis ikke nødvendigt Men ja han sagde noget om at fedtet omkring cellerne, påvirkede æggestokkene.... Jeg ved ikke om du kan huske det fra bogen men det er jo noget med at vores insulin-niveau er i ubalance og det har åbenbart noget med vægttab at gøre.. Så kort sagt, ja der er en forbindelse

Mange tak til jer alle Nu har jeg så prøvet at komme i kontakt med min læge hele morgenen men det er umuligt... selve linjen virker død Lidt træls lige i den her situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.