Sussie&Lilje skriver:
Hej piger ...
Efter Jonas er blevet syg osv, er Lilje begyndt at opføre sig rigtig mærkeligt, om det er i sammenhæng med hans sygdom ved vi ikke, men det er helt 'uhyggeligt' ...
Indenfor de sidste par uger har vi vågnet flere gange om natten ved at hun PLUDSELIG bryder ud i skrig og græder og græder - vi kan intet gøre, hun fortsætter i flere timer, falder i søvn, og gør det nogle nætter igen og igen ...
Det gør så ondt indeni, vi aner slet ikke hvad der sker, det er decideret skræmmende at vågne til, sidst hun har grædt sådan var dengang hun havde kolik, og det er jo 9 måneder siden det stoppede (hun er 1 år nu) ..
Har i prøvet noget lign.?
Knus ..
Da min søn var knapt 8 måneder gik jeg med ham derhjemme og besvimmede med ham i armene. Der skete heldigvis ikke mere med ham end han bed sig i læben, jeg blev indlagt. En hel uge efter episoden vågnede han og skreg og var dybt ulykkeligt og næste utrøsteligt. Når han så faldt i søvn igen kunne det komme igen og igen i løbet af natten.
Vi snakkede både med SP og lægen om det som sagde det var utryk for han havde oplevet en traumatisk oplevelse. Se sin egen mor falde uden at vågne samt blive tabt.
Jeg tænker lidt at Lijle jo er så lille så hun heller ikke forstår hvad der sker, men hun kan mærke det, især på dig og Jonas. så måske er det hendes reaktion, måske er hun enormt bange for hun kan mærke der er noget galt?!
Jeg håber mit svar vil hjælpe dig lidt.
God bering med Jonas og med Liljes udbrud
Anmeld