Hvad sker der mon? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Ox.

Hej piger ...

Efter Jonas er blevet syg osv, er Lilje begyndt at opføre sig rigtig mærkeligt, om det er i sammenhæng med hans sygdom ved vi ikke, men det er helt 'uhyggeligt' ...

Indenfor de sidste par uger har vi vågnet flere gange om natten ved at hun PLUDSELIG bryder ud i skrig og græder og græder - vi kan intet gøre, hun fortsætter i flere timer, falder i søvn, og gør det nogle nætter igen og igen ...

Det gør så ondt indeni, vi aner slet ikke hvad der sker, det er decideret skræmmende at vågne til, sidst hun har grædt sådan var dengang hun havde kolik, og det er jo 9 måneder siden det stoppede (hun er 1 år nu) ..

Har i prøvet noget lign.?

Knus ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

CarinaSB

Kan det være fordi at der er noget anderledes hjemme hos jer? altså at det med at far ikk har været hjemme og du går og har været nervøs .. det siges jo at det kan mærkes på børn .. Bare lige et skud i tågen Men det er da super træls med lille pigen

Anmeld

29. august 2010

Ox.

CarinaSD skriver:

Kan det være fordi at der er noget anderledes hjemme hos jer? altså at det med at far ikk har været hjemme og du går og har været nervøs .. det siges jo at det kan mærkes på børn .. Bare lige et skud i tågen Men det er da super træls med lille pigen

Hmm, jamen hun er klart mærket af det til hverdag kan vi godt mærke, men har en stor del af tiden bare været hende selv, det jeg synes er underligt er at det er om natten, og at hun slet slet slet ikke stopper igen, der var en nat hvor hun skreg til kl 6 om morgenen, da hun så vågnede igen, var der intet ..

Det er virkelig mærkeligt, og det er så voldsomt når hun græder på den måde ..

Anmeld

29. august 2010

heaven

night-terror??? ved ikke om det passer med henders alder, google det evt???

hvordan står det til med  ham?? selvfølgelig reagerer hun på alt det der foregår, håber snart i får lidt medvind..

Jannie

Anmeld

29. august 2010

Sees

Sussie&Lilje skriver:

Hej piger ...

Efter Jonas er blevet syg osv, er Lilje begyndt at opføre sig rigtig mærkeligt, om det er i sammenhæng med hans sygdom ved vi ikke, men det er helt 'uhyggeligt' ...

Indenfor de sidste par uger har vi vågnet flere gange om natten ved at hun PLUDSELIG bryder ud i skrig og græder og græder - vi kan intet gøre, hun fortsætter i flere timer, falder i søvn, og gør det nogle nætter igen og igen ...

Det gør så ondt indeni, vi aner slet ikke hvad der sker, det er decideret skræmmende at vågne til, sidst hun har grædt sådan var dengang hun havde kolik, og det er jo 9 måneder siden det stoppede (hun er 1 år nu) ..

Har i prøvet noget lign.?

Knus ..

Årh, hvor gør det ondt at høre, søde!

Jeg tænker lidt om hun er lidt påvirket af alle de forandringer der har været? Jonas' sygdom og mindre tilstedeværelse, og din bekymring? Lige meget hvor man prøver at skjule sine følelser for sine børn, så kan de altid mærke et eller andet anderledes.
Jeg har prøvet noget ligende med Emil, da Lasse lige var startet i militæret, og jeg savnede ham frygtelig meget.
Emil var pylleret, og vågnede fuldstændig opløst i gråd, om natten.

Jeg tror ikke der er så meget at gøre, end at give hende en masse tryghed, omsorg og kærlighed.

Håber snart det hele bliver godt igen, putte .. Tænker MEGET på jer!

Anmeld

29. august 2010

Ox.

heaven skriver:

night-terror??? ved ikke om det passer med henders alder, google det evt???

hvordan står det til med  ham?? selvfølgelig reagerer hun på alt det der foregår, håber snart i får lidt medvind..

Jannie

Var lige inde og læse om det - symptomerne er der på det synes jeg, har aldrig hørt om det før, men kan da bedre forstå både Jonas og jeg bliver direkte skræmte nu ..

Anmeld

29. august 2010

Ox.

MamaMis. skriver:

Årh, hvor gør det ondt at høre, søde!

Jeg tænker lidt om hun er lidt påvirket af alle de forandringer der har været? Jonas' sygdom og mindre tilstedeværelse, og din bekymring? Lige meget hvor man prøver at skjule sine følelser for sine børn, så kan de altid mærke et eller andet anderledes.
Jeg har prøvet noget ligende med Emil, da Lasse lige var startet i militæret, og jeg savnede ham frygtelig meget.
Emil var pylleret, og vågnede fuldstændig opløst i gråd, om natten.

Jeg tror ikke der er så meget at gøre, end at give hende en masse tryghed, omsorg og kærlighed.

Håber snart det hele bliver godt igen, putte .. Tænker MEGET på jer!

Tak skønneste

Har lige googlet det night-terror, og det passer meget godt på Lilje, og det kan også udløses af følelsesmæssig stress osv .. Puha da ..

Anmeld

29. august 2010

Sees

Sussie&Lilje skriver:

Tak skønneste

Har lige googlet det night-terror, og det passer meget godt på Lilje, og det kan også udløses af følelsesmæssig stress osv .. Puha da ..

Åh nej dog

Så må vi håbe det "kun" er for en periode .. Selv om det jo er alvorligt nok i sig selv!

Håber virkelig snart i får noget medvind, mus.

Anmeld

29. august 2010

heaven

Sussie&Lilje skriver:

Var lige inde og læse om det - symptomerne er der på det synes jeg, har aldrig hørt om det før, men kan da bedre forstå både Jonas og jeg bliver direkte skræmte nu ..

det kan godt være rigtig rigtig voldsomt - har jeg hørt.... og der er vist ikke rigtig noget man kan gøre ud over at være der!!! men kunne forestille mig at det er rigtig ubehageligt at de ikke vil/kan trøstes....

Jannie

Anmeld

29. august 2010

Ox.

heaven skriver:

det kan godt være rigtig rigtig voldsomt - har jeg hørt.... og der er vist ikke rigtig noget man kan gøre ud over at være der!!! men kunne forestille mig at det er rigtig ubehageligt at de ikke vil/kan trøstes....

Jannie

Det er det også, for hun skriger bare alt hvad hun overhovedet kan, der er intet der hjælper, om vi tænder lys eller hvad vi gør, det er helt som om hun er i en anden verden

'Heldigvis' virker hun ikke mærket af det i dagtimerne, så tror ikke det er noget hun kan huske ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.