skide bange (vindueskigger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

mama09

sarahb skriver:

ADDDD.
Min veninde og jeg havde engang en der stod og kiggede ind af vores terasse døre vinduer, og hev sjoverten frem.
Jeg løb ind tog min peber spray og jagtede ham da jeg nåede ham, tømte jeg hele pebersprayen i hoved på ham og så fik han et lag bank. Fuck jeg var rasende. Tror ikk han gør det igen.

ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

mama09

Anna-jonas skriver:

Tjaaa.............jeg ville sgu' gå ud og spørge om han ville have en kop kaffe. Men jeg er vist også lidt speciel (uro-betjent-agtig), når det kommer til sådan nogle idioter. Hvad med dine naboer.................kan manden ikke lige tjekke området??

Knus mette

Ps. Hvis jeg boede tæt på, ville jeg sgu' være kommet, og så var han ikke kommet tilbage, nogensinde.

kommer ikke bag på mig, du er den type Så fedt! ringer til dig hvis jeg ser nogen skumle typer

Anmeld

31. august 2010

mama09

Ni-ko-li-ne skriver:

ja jeg er sgu skide bange lige nu...

der har været en vindueskigger herude! og lige før så det ud som om der stod en ved køkkenvinduet!!!!! det er det eneste sted jeg ikke har rullet ned... jeg sidder og venter på at Martin kommer hjem.... fåååååååårk mand....

skal jeg række tunge af ham? lyset er tændt så jeg kan ikke se ordentligt ud....

puha jeg havde løbet ind i min seng og gemt mig under dynen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.