skide bange (vindueskigger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Dictes mor

Det er da totalt klamt! Sådan en stodder, jeg synes, at du skulle åbne vinduet og skælde ham ud, helt ærligt sådan en klovn. Jeg kan forestille mig, at de der vindueskiggere ville få sig en slemt forskrækkelse, hvis man gav sig til at råbe og skrige af dem, eller ja ræk tunge af ham, prøv på en eller anden måde at gør ham til grin, og ikke vis at du er bange. Hvilket jeg forøvrigt godt kan forstå at du bliver, jeg ville blive så forskrækket!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

oo

aaaaad hvor ulækkert  tag en lommelygte under hagen og list helt hen foran det vindue hvor du tror han står og så TÆND lygten og BRØL - så skal han nok holde sig væk (altså hvis du gør det mens der er mørkt, hvis du gør det mens der er lyst virker det slet ikke )

Anmeld

30. august 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Tjaaa.............jeg ville sgu' gå ud og spørge om han ville have en kop kaffe. Men jeg er vist også lidt speciel (uro-betjent-agtig), når det kommer til sådan nogle idioter. Hvad med dine naboer.................kan manden ikke lige tjekke området??

Knus mette

Ps. Hvis jeg boede tæt på, ville jeg sgu' være kommet, og så var han ikke kommet tilbage, nogensinde.

ha ha jo Mette, næste gang må vi have en kop kaffe... det dur ikke at han står derude i kulden jo... ha ha...

så løber han sgu sin vej!

jeg er skide god til at tale som Morten og Peter! det gør jeg næste gang.... stikker hovedet ud og siger "jeg er helt tosset med sport"

Anmeld

30. august 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

ADDDD.
Min veninde og jeg havde engang en der stod og kiggede ind af vores terasse døre vinduer, og hev sjoverten frem.
Jeg løb ind tog min peber spray og jagtede ham da jeg nåede ham, tømte jeg hele pebersprayen i hoved på ham og så fik han et lag bank. Fuck jeg var rasende. Tror ikk han gør det igen.

årh hvad Sarah! hvor er du sej!!!! jeg finder sgu en kølle frem og så render jeg efter ham med den....

Anmeld

30. august 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Det er da totalt klamt! Sådan en stodder, jeg synes, at du skulle åbne vinduet og skælde ham ud, helt ærligt sådan en klovn. Jeg kan forestille mig, at de der vindueskiggere ville få sig en slemt forskrækkelse, hvis man gav sig til at råbe og skrige af dem, eller ja ræk tunge af ham, prøv på en eller anden måde at gør ham til grin, og ikke vis at du er bange. Hvilket jeg forøvrigt godt kan forstå at du bliver, jeg ville blive så forskrækket!

jeg kan godt undre mig over hvad der foregår i hovedet på folk... et eller andet må der være galt... og dum som jeg nu er, kan jeg godt få lidt ondt af mennesker der gør sådan noget

Anmeld

30. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

aaaaad hvor ulækkert  tag en lommelygte under hagen og list helt hen foran det vindue hvor du tror han står og så TÆND lygten og BRØL - så skal han nok holde sig væk (altså hvis du gør det mens der er mørkt, hvis du gør det mens der er lyst virker det slet ikke )

orv ja.... det er bare SÅ skummelt! så dør han af skræk.... helt super....

Anmeld

30. august 2010

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

årh hvad Sarah! hvor er du sej!!!! jeg finder sgu en kølle frem og så render jeg efter ham med den....

det var så FEDT og jeg fik kun lige smidt en galla kjole over mig så det har været et vidunderligt syn..
Seriøst hvis du ser ham igen, så tag billeder af ham, bare for at gøre ham forlegen

Anmeld

30. august 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

det var så FEDT og jeg fik kun lige smidt en galla kjole over mig så det har været et vidunderligt syn..
Seriøst hvis du ser ham igen, så tag billeder af ham, bare for at gøre ham forlegen

OMG!!!! nu dør jeg af grin...

Sarah i gallakjole med peberspray, tæsker vindueskiggeren....

ha ha ha ha ha ha!!!!!! gid man havde filmet det!!!!!!

Anmeld

30. august 2010

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

OMG!!!! nu dør jeg af grin...

Sarah i gallakjole med peberspray, tæsker vindueskiggeren....

ha ha ha ha ha ha!!!!!! gid man havde filmet det!!!!!!

Det var såååååå sjovt og kan selv grine af det den dag i dag og det er 10 år siden. Men tæsk det fik han!! Det var i min VILDE ungdom

Anmeld

30. august 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg kan godt undre mig over hvad der foregår i hovedet på folk... et eller andet må der være galt... og dum som jeg nu er, kan jeg godt få lidt ondt af mennesker der gør sådan noget

Det skal du ikke, altså have ondt af dem. Du har selvfølgelig ret i, at det er nogle stakler, der gør sådan noget, og også nogen som måske skulle have hjælp, men men men de skal bare ikke rende rundt og skræmme folk sådan, klovn. Ham skal du altså ikke have ondt af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.