skide bange (vindueskigger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.995 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Ni-ko-li-ne

ja jeg er sgu skide bange lige nu...

der har været en vindueskigger herude! og lige før så det ud som om der stod en ved køkkenvinduet!!!!! det er det eneste sted jeg ikke har rullet ned... jeg sidder og venter på at Martin kommer hjem.... fåååååååårk mand....

skal jeg række tunge af ham? lyset er tændt så jeg kan ikke se ordentligt ud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

TbCp

Yiiiakss hvor klamt!!!!

Ved ikke hvad jeg ville gøre.....
Kan Martin ikke komme hjem med det samme???

Hvis du ser ham igen så ring til politiet...

Nej hvor er det altså klamt!!!

Anmeld

29. august 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Yiiiakss hvor klamt!!!!

Martin er på vej i toget fra KBH....

han har været her på vænget nogle gange ham tossen..... jeg tror han er harmløs.... men fårk det er klamt....

Anmeld

29. august 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Yiiiakss hvor klamt!!!!

fik bare lige et chok....  sagen er at jeg ikke tør gå derhen og se efter...

Anmeld

29. august 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Martin er på vej i toget fra KBH....

han har været her på vænget nogle gange ham tossen..... jeg tror han er harmløs.... men fårk det er klamt....

Jeg kan godt huske du fortalte det.... det er bare ulækkert.

Nej de gør nok ikke noget sådan nogle... men jeg ville godt nok være bange.
Det er jeg så i forvejen når jeg er alene hjemme om aftenen, låser alle døre, ruller for overalt osv

Nå... håber Martin snart er hjemme... så må i stille jer og stirre tilbage på ham!

Anmeld

29. august 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg kan godt huske du fortalte det.... det er bare ulækkert.

Nej de gør nok ikke noget sådan nogle... men jeg ville godt nok være bange.
Det er jeg så i forvejen når jeg er alene hjemme om aftenen, låser alle døre, ruller for overalt osv

Nå... håber Martin snart er hjemme... så må i stille jer og stirre tilbage på ham!

jeg lukker også alt! den eneste grund til at der ikke er rullet helt for derhenne er at martin jo kommer :0) så jeg ikke får et kæmpe chok når han låser døren op...

tro mig, hvis han står der når Martin kommer, tror jeg ikke han nøjes med at stirre.... jeg er ret sikker på at der bliver talt med store meget forståelige bogstaver...

Anmeld

29. august 2010

LIZO

ring til politiet og hør om de ikke kan komme og tjekke området.  og hvis han ser de kigger rundt ved jeg kan dte være det skræmmer ha, væk så han ikke komme tilbage.

Anmeld

29. august 2010

Ni-ko-li-ne

LIZO skriver:

ring til politiet og hør om de ikke kan komme og tjekke området.  og hvis han ser de kigger rundt ved jeg kan dte være det skræmmer ha, væk så han ikke komme tilbage.

sagen er den at der allerede er ringet til dem et par gange men de tagr det ikke seriøst.... tror Martin er her om 30 min.....

Anmeld

29. august 2010

anna-jonas

Tjaaa.............jeg ville sgu' gå ud og spørge om han ville have en kop kaffe. Men jeg er vist også lidt speciel (uro-betjent-agtig), når det kommer til sådan nogle idioter. Hvad med dine naboer.................kan manden ikke lige tjekke området??

Knus mette

Ps. Hvis jeg boede tæt på, ville jeg sgu' være kommet, og så var han ikke kommet tilbage, nogensinde.

Anmeld

30. august 2010

sarahb

ADDDD.
Min veninde og jeg havde engang en der stod og kiggede ind af vores terasse døre vinduer, og hev sjoverten frem.
Jeg løb ind tog min peber spray og jagtede ham da jeg nåede ham, tømte jeg hele pebersprayen i hoved på ham og så fik han et lag bank. Fuck jeg var rasende. Tror ikk han gør det igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.