MFR vaccinen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Vi går nu til 18. dagen siden han fik den.Min lillebror var en af dem som fik feberkramper og blev indlagt.Puha,krydser fingre for at vi slipper.
Og held og lykke med at Celina også gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

JustAnotherName

Pernilleh skriver:

Vi går nu til 18. dagen siden han fik den.Min lillebror var en af dem som fik feberkramper og blev indlagt.Puha,krydser fingre for at vi slipper.
Og held og lykke med at Celina også gør.

Tak    Ja, gid vi slipper for det !!!

Anmeld

17. september 2010

Lullaby

ja selvfølgelig. kan simpelthen ikke forstå de forældre der ikke giver deres børn de vaccinationer der bliver tilbudt.

Anmeld

17. september 2010

Lucipher

charlottekri skriver:

det kan godt være at jeg bliver upopulær nu, men jeg synes faktisk at det er direkte uansvarligt ikke at lade sit barn vaccinere! man gambler jo med sit barns helbred... for at sætte det meget firkantet op, så sender i jo heller ikke jeres børn ud i sneen uden overtøj på, da det jo er direkte vej til forkølelse og lungebetændelse... det er ikke sikkert at alle bliver syge; det samme gælder lidt for vaccinen, mener jeg. det er ikke sikkert at dit barn bliver sygt, hvis du undlader vaccinen, men det kan jo have alvorlige følger hvis de senere bliver syge!

knus charlotte

Jeg er helt enig med charlotte. Ved igennem mit arbejde at der får et års tid siden var en ung fyr der fik menigitis på en udlandsrejse. Han var ikke vaccineret og fik smittet et helt venteværelse samt sin kæreste. Han var tosset på sine forældre bagefter. Min mands forældre valgte ikke at gi ham MFR da han var barn. Så da jeg fant ud af det ud fra hans blodprøver tog jeg ham i hånden og fik ham vaccineret hos vores læge.

De siger at hvis bare 10% ikke bliver vaccineret er det nok til at der kan startes en epidimi.

Anmeld

17. september 2010

SiLiMiMa

jeg synes, det er total uansvarligt IKKE at gi ens barn de anbefalede vaccinationer!

vores 4 børn fik ingen bivirkninger overhovedet.

heise

Anmeld

17. september 2010

Mira0911

Julie har fået den...

Bivirkningerne på denne vaccine, kommer for det meste først efter 14 dage ca...

Julie fik meget lidt bivirkninger af den... Men ellers var der ikke noget...

Anmeld

18. september 2010

Papaya

det kan godt være at jeg bliver upopulær nu, men jeg synes faktisk at det er direkte uansvarligt ikke at lade sit barn vaccinere! man gambler jo med sit barns helbred... for at sætte det meget firkantet op, så sender i jo heller ikke jeres børn ud i sneen uden overtøj på, da det jo er direkte vej til forkølelse og lungebetændelse... det er ikke sikkert at alle bliver syge; det samme gælder lidt for vaccinen, mener jeg. det er ikke sikkert at dit barn bliver sygt, hvis du undlader vaccinen, men det kan jo have alvorlige følger hvis de senere bliver syge!

knus charlotte

Anmeld

18. september 2010

Papaya

Til folk der er i tvivl så kig lige en tur herind..

http://vaccineinfo.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=358&Itemid=28

Synes at folk skal sætte sig mere ind i hvad de kommer i vores børns kroppe.. De skal jo lige nå at danne deres egen immunforsvar, og hvis man bliver i tvivl om, om man vil give dem vaccinerne eller ej kan man jo gør det senere ikke allerede som spæd.

Men det er en risiko lige meget, hvad man gør, derfor er det er stor beslutning for os der er forældre... Jeg ved godt at jeg nok bliver en smule upopulært, men hver har sin holdning.

Anmeld

18. september 2010

bagger26

Prisana skriver:

Til folk der er i tvivl så kig lige en tur herind..

http://vaccineinfo.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=358&Itemid=28

Synes at folk skal sætte sig mere ind i hvad de kommer i vores børns kroppe.. De skal jo lige nå at danne deres egen immunforsvar, og hvis man bliver i tvivl om, om man vil give dem vaccinerne eller ej kan man jo gør det senere ikke allerede som spæd.

Men det er en risiko lige meget, hvad man gør, derfor er det er stor beslutning for os der er forældre... Jeg ved godt at jeg nok bliver en smule upopulært, men hver har sin holdning.

ikke upopulær i mine øjne, man har ret til hver sin meninger.. Men det overbeviser mig på ingen måder om, at lade være med at vac mine børn..

Anmeld

18. september 2010

Papaya

bagger26 skriver:

ikke upopulær i mine øjne, man har ret til hver sin meninger.. Men det overbeviser mig på ingen måder om, at lade være med at vac mine børn..

Jeg siger heller ikke at jeg ikke vil vaccinere mit barn, men jeg vil sætte mig en del mere ind i det, og synes da at det er okay at være lidt skeptisk.. Men stadig en beslutning min kæreste og jeg skal tage sammen her når vores lille prinsesse kommer til verdenen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.