charlottekri skriver:
det kan godt være at jeg bliver upopulær nu, men jeg synes faktisk at det er direkte uansvarligt ikke at lade sit barn vaccinere! man gambler jo med sit barns helbred... for at sætte det meget firkantet op, så sender i jo heller ikke jeres børn ud i sneen uden overtøj på, da det jo er direkte vej til forkølelse og lungebetændelse... det er ikke sikkert at alle bliver syge; det samme gælder lidt for vaccinen, mener jeg. det er ikke sikkert at dit barn bliver sygt, hvis du undlader vaccinen, men det kan jo have alvorlige følger hvis de senere bliver syge!
knus charlotte
Jeg er helt enig med charlotte. Ved igennem mit arbejde at der får et års tid siden var en ung fyr der fik menigitis på en udlandsrejse. Han var ikke vaccineret og fik smittet et helt venteværelse samt sin kæreste. Han var tosset på sine forældre bagefter. Min mands forældre valgte ikke at gi ham MFR da han var barn. Så da jeg fant ud af det ud fra hans blodprøver tog jeg ham i hånden og fik ham vaccineret hos vores læge.
De siger at hvis bare 10% ikke bliver vaccineret er det nok til at der kan startes en epidimi.
Anmeld