Igangsættelse?? Nogen med erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Dimse

Er ved at blive skør af ventetiden.. Sidder her 1 uge over terminen og føler at der sikkert kommer til at gå en uge endnu.. Jeg er frustreret og kan slet ikke se det ske efterhånden.. Skal sikkert sættes igang Vil så gerne gå igang af mig selv.. Er der nogle af jer, der vil fortælle mig lidt om jeres igangsættelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

TineA

Dimse skriver:

Er ved at blive skør af ventetiden.. Sidder her 1 uge over terminen og føler at der sikkert kommer til at gå en uge endnu.. Jeg er frustreret og kan slet ikke se det ske efterhånden.. Skal sikkert sættes igang Vil så gerne gå igang af mig selv.. Er der nogle af jer, der vil fortælle mig lidt om jeres igangsættelse?

Jeg følger også lige med her.

Jeg føler med dig - jeg er kun gået to dage over tid og er allerede ved at blive vanvittig

Anmeld

29. august 2010

Shibby

1 gang,-vaginale piller+ ve drop

2 gang,-vandet blev taget

3 gang,-vaginale piller

Det er altså ikk et nederlag at man ikk selv kan gå i fødsel. Det vigtigste er at det ender godt

Anmeld

29. august 2010

mum2010

Du kan læse den her tråd  Der er nogle gode indlæg fra piger der er blevet sat igang og deres erfaringer med det

https://www.baby.dk/debat/60537pi1/foedsel/bange-for-igangsaettelse-.aspx

Anmeld

29. august 2010

Dansker I Holland

Hejsa Jeg sat i gang med min første datter.. Gik dog ikke over tid, men det var fordi at mit vand gik og ingen veer... Gik så med vandafgang i næsten 24 timer.. Så de satte mig i gang med stikpille. Fik sat den første stikpille op kl 12.20 og 20 min efter kom den første ve. Det var ikke slemt, men jeg fødte dog først 01.09... Så det var pænt lang tid.. Hvis du vil vide mere er du velkommen til at stille spørgsmål

Knus Sussie 28+6

Anmeld

29. august 2010

NoName

Fik ve drop, reagerede godt på det og fra de satte drop til, til jeg fødte gik der 4 timer. (ehmm gav det mening?)

Anmeld

29. august 2010

Dimse

Tine2104 skriver:

Jeg følger også lige med her.

Jeg føler med dig - jeg er kun gået to dage over tid og er allerede ved at blive vanvittig

Håber snart der sker noget hos jer og hos os!!

Hvad får du så tiden til at gå med? Jeg sidder næsten og ligger planer for hvad jeg skal sige når jeg ringer til fødegangen i morgen. Selvom jeg gerne vil gå i fødsel af mig selv, kunne jeg egentlig også godt lokkes af tanken om at blive sat igang før uge 42. Men så skal jeg sikkert lyve om nogle skavanker, for jeg har det jo udemærket.. hehe jeg tror nok hellere jeg bare må vente..

Anmeld

29. august 2010

Chalala85

Jeg blev sat igang fredag kl 13 med stik pille kørt strimmel, gik hjem og kom igen kl 17 til endnu e stik pille kørt strimmel, skulle gå en tur for derefter at tage hjem men så langt kom jeg dog ikke. Mine veer tog til men jeg åbnede mig alt for langsomt.. jeg fik lagt en pille mere men intet hjalp og kørt strimmel igen, kl 22 fik jeg morfin og kunne så få sovet lidt, sov on and off hele natten. blev vækket kl 8 med morgenmad, jeg var kun 4 cm åben. Fik nu et dejlig langt bad, og det lækre laument. kom ind på en fødestue og lå der og fik så vedrop, om aftenen fik jeg epidural af 2 omgange havde så ondt. kl 23 var jeg åbnet 9 cm, en overjordmor opdagede Mikkels hovede stod forkert så da jeg fik presveer måtte jeg ikke presse, ville brække nakken på ham.

Fik fortalt de blve nødt til at tage AKS og fik så den lille hvide pille der stopper veerne. Mikkel født søndag kl 01.00

Selvom det var et langt og hårdt forløb som ikke endten som ønsker, havde jeg simpelthen de sødeste jordmødre. min første jordmor om lørdagen blev der helt til Mikkel var født. så alt i alt en god oplevelse.

Held og lykke med det hele

Anmeld

29. august 2010

TineA

Dimse skriver:

Håber snart der sker noget hos jer og hos os!!

Hvad får du så tiden til at gå med? Jeg sidder næsten og ligger planer for hvad jeg skal sige når jeg ringer til fødegangen i morgen. Selvom jeg gerne vil gå i fødsel af mig selv, kunne jeg egentlig også godt lokkes af tanken om at blive sat igang før uge 42. Men så skal jeg sikkert lyve om nogle skavanker, for jeg har det jo udemærket.. hehe jeg tror nok hellere jeg bare må vente..

Jamen jeg går en masse lange ture og håber på at han så kommer ud om lidt - det er så ikke sket endnu

Men ja, du skal nok snyde dig til at blive sat igang - er det ikke også bedre at vente til han/hun kommer af sig selv ? Selvom det er ulideligt

Anmeld

29. august 2010

Dimse

Tine2104 skriver:

Jamen jeg går en masse lange ture og håber på at han så kommer ud om lidt - det er så ikke sket endnu

Men ja, du skal nok snyde dig til at blive sat igang - er det ikke også bedre at vente til han/hun kommer af sig selv ? Selvom det er ulideligt

Jo men jeg har sådan nogle dumme tanker om at hun gerne vil ud, men at min krop ikke vil give hende adgang til verden. Så det er min egen møgkrop jeg er sur på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.