Jeg blev sat igang fredag kl 13 med stik pille kørt strimmel, gik hjem og kom igen kl 17 til endnu e stik pille kørt strimmel, skulle gå en tur for derefter at tage hjem men så langt kom jeg dog ikke. Mine veer tog til men jeg åbnede mig alt for langsomt.. jeg fik lagt en pille mere men intet hjalp og kørt strimmel igen, kl 22 fik jeg morfin og kunne så få sovet lidt, sov on and off hele natten. blev vækket kl 8 med morgenmad, jeg var kun 4 cm åben. Fik nu et dejlig langt bad, og det lækre laument. kom ind på en fødestue og lå der og fik så vedrop, om aftenen fik jeg epidural af 2 omgange havde så ondt. kl 23 var jeg åbnet 9 cm, en overjordmor opdagede Mikkels hovede stod forkert så da jeg fik presveer måtte jeg ikke presse, ville brække nakken på ham.
Fik fortalt de blve nødt til at tage AKS og fik så den lille hvide pille der stopper veerne. Mikkel født søndag kl 01.00
Selvom det var et langt og hårdt forløb som ikke endten som ønsker, havde jeg simpelthen de sødeste jordmødre. min første jordmor om lørdagen blev der helt til Mikkel var født. så alt i alt en god oplevelse.

Held og lykke med det hele
Anmeld