hcg på 4 tester positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

Sofiedk

Ej hold da op for en omgang. Det lyder da som om det er fuldstændig mærkeligt det hele.

Altså ... Det burde jo være umuligt overhoved at kunne teste positivt på en graviditetstest hvis hcg er 4? og ligemeget hvor meget man vender og drejer det så tror jeg altså desværre det er blodprøven du skal stole på og har ingen ide om hvorfor de der urintests absolut skal være så mystiske?!

Kan det være de er for gamle dem du har og deraf kan vise forkert? For det burde ikke være almindeligt at kunne vise positiv med et hcg på 4.

Prøv at tage den nye test her til aften og se hvad den siger hvis du ikke har testet siden mandag. Håber du får lidt klaring snart, for det er forfærdeligt ikke at vide hvad fanden der foregår med ens krop efter en MA og tankerne om hvornår man overhoved bliver gravid igen er ikke til at bære.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

du må jo forklare ham, som du forklarer her, at du tager den ene positive test efter den anden og at det da er helt galt! Det er jo også vigtigt at vide om du er gravid eller ej så I kan komme videre

En ansvarlig læge ville tage en ny blodprøve og få et endegyldigt svar! Og hvis det så viser sig at den blodprøve ikke er positiv, jamen så skal det jo opklares hvorfor du får de positive tests derhjemme

ja sådan ender det også op med.. ellers må jeg til en scanning eller min læge må tjekke mig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

vlauratraasdahl skriver:

jeg kom ud for en Ma d. 2 juli..

det er en måned siden mit Hcg var nede på 25..

og i mandags på 4?? men jeg kan stadig fange to fine røde streger! lægens g-test var negativ! men alle mine g-tester fra forskellige mærker er positive.. kan det evt. være jeg er gravid på ny? måske har mit Hcg rundet 0 men er blevet gravid igen og den så bare kun er 4?? han har ikke undersøgt mig, kun BP):?

jeg har haft en lille blødning i denne uge og lidt i sidste..

men det nærmest meget mørkt og meget lidt!

hvad tænker i?/;

er så forvirret og håber på graviditet.

tja.. ;s

Anmeld

28. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ja den er jo positiv (som du siger) meget meget mærkeligt.. hvor mange positive tests har du taget? og hvor mange tog lægen?

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

ja den er jo positiv (som du siger) meget meget mærkeligt.. hvor mange positive tests har du taget? og hvor mange tog lægen?

han tog kun en! og havde to test med der var ligeså tydelig tog han tid til at beslutte at vi skulle tage BP! jeg synes bare det ville ha været mere sikkert med en scanning elle et tjek.. jamen jeg har slet ikke tal på det! /; det er bare alt for mange jeg har købt.. der er ikke gået en dag siden d. 2 juli hvor jeg ikke har købt en g-test hvor næsten dem alle sammen er positive.. og 3 af dem er negative.. men det har været med Valmed de har svinget.. men denne her du har set er alle blevet med to streger .. og der står i kassen at den kan måle små mængder på 25 miU/mL eller derover.. men nu er mit tal på 4.. ? men som du siger.. måske er der en fejl i BP?

Anmeld

28. august 2010

Moderator

vlauratraasdahl skriver:

han tog kun en! og havde to test med der var ligeså tydelig tog han tid til at beslutte at vi skulle tage BP! jeg synes bare det ville ha været mere sikkert med en scanning elle et tjek.. jamen jeg har slet ikke tal på det! /; det er bare alt for mange jeg har købt.. der er ikke gået en dag siden d. 2 juli hvor jeg ikke har købt en g-test hvor næsten dem alle sammen er positive.. og 3 af dem er negative.. men det har været med Valmed de har svinget.. men denne her du har set er alle blevet med to streger .. og der står i kassen at den kan måle små mængder på 25 miU/mL eller derover.. men nu er mit tal på 4.. ? men som du siger.. måske er der en fejl i BP?

ja, det er lidt det med koncentrationen jeg ikke kan forstå.. For blodhcg er jo ikke altid det samme som urin hcg! Det er ikke alle kvinder der udstiller nok hcg i urinen til at testen af blive positiv når blodhcg'et rammer de der 20-25 stykker.. men jeg har ALDRIG hørt om nogen med højere urinhcg end blodhcg

Jeg ville insistere på at lægen gør et eller andet!

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

ja, det er lidt det med koncentrationen jeg ikke kan forstå.. For blodhcg er jo ikke altid det samme som urin hcg! Det er ikke alle kvinder der udstiller nok hcg i urinen til at testen af blive positiv når blodhcg'et rammer de der 20-25 stykker.. men jeg har ALDRIG hørt om nogen med højere urinhcg end blodhcg

Jeg ville insistere på at lægen gør et eller andet!

ja det det hele virker lidt underligt.. men så må jeg ringe mandag.. venter lige på den digitale.. og skriver dem med ord jeg er gravid og fks. 1+2 så ringer jeg til lægen ;D

fandt lige dem fra i mandags og den fra idag(;

Anmeld

28. august 2010

Moderator

når du skriver MA, var det så en missed abortion eller en medicinsk abort?

Jeg tænker at der må være en fejl i den blodprøve og at der måske kan sidde lidt graviditetsvæv tilbage? Det virker simpelthen for underligt...

Ring til din læge på mandag hvis din morgen test er positiv. Insister på at han følger dig med blodprøver og evt. scanning indtil hcg rammer nul eller du er tydeligt gravid

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

Jeg tænker at der må være en fejl i den blodprøve og at der måske kan sidde lidt graviditetsvæv tilbage? Det virker simpelthen for underligt...

Ring til din læge på mandag hvis din morgen test er positiv. Insister på at han følger dig med blodprøver og evt. scanning indtil hcg rammer nul eller du er tydeligt gravid

jamen jeg tabte det.. og så for at hjælpe kropppen fik jeg den medicinske /;

.. hmm! det er underligt. så må jeg vel få fat på den læge igen(;

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

ved ikke om der er rest..

for blev scannet og der blev jeg afsluttet /;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.