hcg på 4 tester positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

en urintest burde bestemt ikke give udslag ved blodhcg på 4

Hverken hvis det er pga. ny graviditet eller rest... hmm!

Hvad med at få en tid hos lægen igen, test hjemmefra om morgenen, tag den (formentlig) positive test med, lad dem teste dig og tage en blodprøve? Så burde der jo også kunne ses en tydelig stigning i blod hcg hvis det er en ny graviditet!?

da jeg var omme ved lægen viste jeg ham også to positive test jeg selv havde taget.. for at overbevise jeg havde fået to streger selvom hans  var negativ.. og der tog han en BP som så lå på 4 ):?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
vlauratraasdahl skriver:

da jeg var omme ved lægen viste jeg ham også to positive test jeg selv havde taget.. for at overbevise jeg havde fået to streger selvom hans  var negativ.. og der tog han en BP som så lå på 4 ):?

det virker godt nok underligt.. hmm... kan slet ikke forestille mig hvad der er gået galt....

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

det virker godt nok underligt.. hmm... kan slet ikke forestille mig hvad der er gået galt....

ja det er meget meget underligt.. og ikke mindst irri!!/;

Anmeld

28. august 2010

Moderator

vlauratraasdahl skriver:

ja det er meget meget underligt.. og ikke mindst irri!!/;

kan slet ikke forestille mig hvor frustrerende det må være

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

kan slet ikke forestille mig hvor frustrerende det må være

det er en PLAGE! har lige bestilt et digital -test..

for et mere sikkert svar.. men alligvel har jeg købt en alm. test i brugsen som jeg lige prøver igen... har ikke testet siden mandags!

Anmeld

28. august 2010

Moderator

vlauratraasdahl skriver:

det er en PLAGE! har lige bestilt et digital -test..

for et mere sikkert svar.. men alligvel har jeg købt en alm. test i brugsen som jeg lige prøver igen... har ikke testet siden mandags!

du må smide billeder ind når du har testet så vi andre kan være med til at bedømme

Er de tydeligt positive eller svage?

håber virkelig for dig at den er der

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

du må smide billeder ind når du har testet så vi andre kan være med til at bedømme

Er de tydeligt positive eller svage?

håber virkelig for dig at den er der

de ikke lige så tydelige begge! men den er tydelig.. bare et kig så er man ikke i tvivl.. man skal ikke dreje den eller oppe i lyset..

sådan har jeg også fået de gamle g-test til at se ud da jeg var gravid(; men smider billedet ind når den er taget(;

udover det skal den digitale nok også få sin plads herinde (;

Anmeld

28. august 2010

Moderator

vlauratraasdahl skriver:

de ikke lige så tydelige begge! men den er tydelig.. bare et kig så er man ikke i tvivl.. man skal ikke dreje den eller oppe i lyset..

sådan har jeg også fået de gamle g-test til at se ud da jeg var gravid(; men smider billedet ind når den er taget(;

udover det skal den digitale nok også få sin plads herinde (;

det lyder satme godt nok underligt! Specielt fordi testen ved lægen var negativ! For ellers kunne man jo tro der var en fejl i blodprøve resultatet... hmm! Kan du ikke lokke dem til at tage en ny blodprøve på mandag? så får du i hvert fald endeligt svar?

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

det lyder satme godt nok underligt! Specielt fordi testen ved lægen var negativ! For ellers kunne man jo tro der var en fejl i blodprøve resultatet... hmm! Kan du ikke lokke dem til at tage en ny blodprøve på mandag? så får du i hvert fald endeligt svar?

ja det er meget spøjst! bev bare så inderlig gal da han sad der, og sagde den var neagtiv.. og havde lige selv taget en der var positiv.. hmmm! jo overvejede også lige ringe derned igen..

men mon ikke han siger vi skal give den en uge mere..(;

men forsøget er vel det hver !

Anmeld

28. august 2010

Moderator

vlauratraasdahl skriver:

ja det er meget spøjst! bev bare så inderlig gal da han sad der, og sagde den var neagtiv.. og havde lige selv taget en der var positiv.. hmmm! jo overvejede også lige ringe derned igen..

men mon ikke han siger vi skal give den en uge mere..(;

men forsøget er vel det hver !

du må jo forklare ham, som du forklarer her, at du tager den ene positive test efter den anden og at det da er helt galt! Det er jo også vigtigt at vide om du er gravid eller ej så I kan komme videre

En ansvarlig læge ville tage en ny blodprøve og få et endegyldigt svar! Og hvis det så viser sig at den blodprøve ikke er positiv, jamen så skal det jo opklares hvorfor du får de positive tests derhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.