hcg på 4 tester positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.178 visninger
40 svar
0 synes godt om
28. august 2010

densmukkeline

jeg kom ud for en Ma d. 2 juli..

det er en måned siden mit Hcg var nede på 25..

og i mandags på 4?? men jeg kan stadig fange to fine røde streger! lægens g-test var negativ! men alle mine g-tester fra forskellige mærker er positive.. kan det evt. være jeg er gravid på ny? måske har mit Hcg rundet 0 men er blevet gravid igen og den så bare kun er 4?? han har ikke undersøgt mig, kun BP):?

jeg har haft en lille blødning i denne uge og lidt i sidste..

men det nærmest meget mørkt og meget lidt!

hvad tænker i?/;

er så forvirret og håber på graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

en urintest burde bestemt ikke give udslag ved blodhcg på 4

Hverken hvis det er pga. ny graviditet eller rest... hmm!

Hvad med at få en tid hos lægen igen, test hjemmefra om morgenen, tag den (formentlig) positive test med, lad dem teste dig og tage en blodprøve? Så burde der jo også kunne ses en tydelig stigning i blod hcg hvis det er en ny graviditet!?

Anmeld

28. august 2010

Sofiedk

Hvornår fangede du de to røde streger? Først her idag lørdag, for så kunne det jo godt tyde på en ny graviditet eller testede du også positivt i mandags da du fik taget blodprøve?

et HCG på 4 er jo et normalt ikke-gravid tal, så det ville være helt urealistisk at du skulle på nogen måde kunne teste positiv hvis du ikke var gravid. Krydser fingre for dig.

Anmeld

28. august 2010

MM1987

Hmm, testede du ikke positivt imellem de 2 blodprøver også?...og har du på noget tidspunkt testet negativt. 

Umiddelbart lyder det som om det stadig er MA'en der driller, men samtidig burde du ikke kunne teste positivt med HCG under 4. Men du kan jo heller ikke være gravid med en HCG under 4. 

Vent med at teste mere til HCG er under nul og du har haft en almindelig cyklus - tror det andet gør dig mere forvirret end hvad godt er...

Håber det snart lykkes at få de 2 streger igen.

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Mia Maia skriver:

Hmm, testede du ikke positivt imellem de 2 blodprøver også?...og har du på noget tidspunkt testet negativt. 

Umiddelbart lyder det som om det stadig er MA'en der driller, men samtidig burde du ikke kunne teste positivt med HCG under 4. Men du kan jo heller ikke være gravid med en HCG under 4. 

Vent med at teste mere til HCG er under nul og du har haft en almindelig cyklus - tror det andet gør dig mere forvirret end hvad godt er...

Håber det snart lykkes at få de 2 streger igen.

tak for svaret..

ja jeg har testet mellem blødningerne og efter..

Positive er de! nogle af dem er også ret utydelige..

mens andre er ret flotte! det har også undret mig meget at jeg kan fange to streger på et HCg på 4! og jeg har oplevet noget muren i underlivet og kløe/stikken i begge bryst! men det undre mig meget at jeg kan fange streger og HCg er så lavt.. !

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Sofiekdk skriver:

Hvornår fangede du de to røde streger? Først her idag lørdag, for så kunne det jo godt tyde på en ny graviditet eller testede du også positivt i mandags da du fik taget blodprøve?

et HCG på 4 er jo et normalt ikke-gravid tal, så det ville være helt urealistisk at du skulle på nogen måde kunne teste positiv hvis du ikke var gravid. Krydser fingre for dig.

jeg har hele tiden fanget de to streger!!

pånær lige mens jeg blødte blev de nagtive..

og derefter positive... har over 20 positive test og enkle negative.. /;  meget underligt jeg stadig kan måle HCg hvis den endten tyder på graviditet som er så tydelig eller fordi den falder!

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

Hvad med at få en tid hos lægen igen, test hjemmefra om morgenen, tag den (formentlig) positive test med, lad dem teste dig og tage en blodprøve? Så burde der jo også kunne ses en tydelig stigning i blod hcg hvis det er en ny graviditet!?

lægen tog også g-test! hvor jeg selv prøvede med en g-test inden jeg skulle derom.. og den var mega positiv.. brugte samme urin for det skulle jeg medbringe.. underligt nok at hans blev negativ da tisset var fra samme forsøg!

' og han sagde testen var negtiv men tog en BP. dagen efter fik jeg afvide mit HCg var på 4..

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

jeg ved heller ikke om det giver nogen forskel at jeg tager derop om morgenen!? de mest mærkelige er jeg kan teste positivt...!

Anmeld

28. august 2010

MM1987

vlauratraasdahl skriver:

tak for svaret..

ja jeg har testet mellem blødningerne og efter..

Positive er de! nogle af dem er også ret utydelige..

mens andre er ret flotte! det har også undret mig meget at jeg kan fange to streger på et HCg på 4! og jeg har oplevet noget muren i underlivet og kløe/stikken i begge bryst! men det undre mig meget at jeg kan fange streger og HCg er så lavt.. !

Hmm... Okay...

Jeg tror ikke du skal lægge så meget i alle uden om symptomerne, for desværre kan det være hovedet der levere dem

Jeg tror du skal vente til HCG er i nul, for det er jo for lavt til at være en ny graviditet, så tror altså mest på det stadig er den "gamle" graviditet der giver resultaterne. 

Giv hovedet en pause, og så er jeg sikker på det nok snart skal lykkedes igen, du har jo været gravid, så det kan du i hvert fald sagtens blive. 

Anmeld

28. august 2010

densmukkeline

Mia Maia skriver:

Hmm... Okay...

Jeg tror ikke du skal lægge så meget i alle uden om symptomerne, for desværre kan det være hovedet der levere dem

Jeg tror du skal vente til HCG er i nul, for det er jo for lavt til at være en ny graviditet, så tror altså mest på det stadig er den "gamle" graviditet der giver resultaterne. 

Giv hovedet en pause, og så er jeg sikker på det nok snart skal lykkedes igen, du har jo været gravid, så det kan du i hvert fald sagtens blive. 

mange tak for svaret..

men det som regl de ting opstår i forbindelse med jeg ser film eller bare overhovedet ikke tænker på det. så det er ting der sker uden jeg ønsker det. men jeg må vel bare få lavet en ny BP om en uge og se hvad der sker.. men har lige bestilt et digital g-test. så må jeg lige se hvad den siger med ord og tal(;

..udover det har jeg en alm. g-test som jeg lige har ladet mig købe(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.