hvornår smertestillende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

propogberta

Caroline86 skriver:

ja, jeg tænkte det sgu nok.. tør ikke give hende benzokain! Hvis de kommer til at sluge noget af det kan de risikere at fejlsynke og blive kvalt

ØV at jeg skal være sådan en hønemor at jeg ikke tør pga. alle de dumme ricisi! Ved jo godt at det sker ekstremt sjældent.. jeg er nok bare miljøskadet

Men hvordan skulle hun komme til at sluge noget af det ? man kommer jo en lille smule på en vatpind holder hendes tunge til side og smører det på gummerne .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

Øv okay. Tror jeg ringer til vagtlægen i morgen og hører for både hende og jeg kan ikke holde det ud Og manden holder 25 års fødselsdag i morgen, så hun må gerne opføre sig ordentligt der

Nej ingen infektion, men tror måske det er ved siden af de tænder der er brudt igennem, der klør. Tror det går stærkt nu.

Hun vender sutten om og bider i det hårde, kan slet ikke finde ro og bliver så TRÆT

ja, det lyder som en god idé!

Kan da sagtens være de kommer lige i rap... puha! Jeg synes ikke vi orker det mere

Laura laver også den med at vende sutten om... og hun vil helst tygge på ALT hun kan komme i nærheden af! Lige i de her dage er hun meget glad for sit nøglebundt hård plastik.. mmmhmmm

Anmeld

27. august 2010

heaven

vi brugte noget der hed aftamed til Lasse - det var ikke på recept, virkede rigtig godt.

aner ikke noget om virkemiddelet, men du kan da slå det op...

god bedring, det holder hårdt, når de bisser driller

Jannie

Anmeld

27. august 2010

Moderator

propogberta skriver:

Men hvordan skulle hun komme til at sluge noget af det ? man kommer jo en lille smule på en vatpind holder hendes tunge til side og smører det på gummerne .

I know.. det er åndsvagt, ikke!?

"men hvad nu hvis hun så lige danner lidt ekstra spyt og det så alligevel ryger med ned"... hvis hvis hvis

Anmeld

27. august 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

ja, det lyder som en god idé!

Kan da sagtens være de kommer lige i rap... puha! Jeg synes ikke vi orker det mere

Laura laver også den med at vende sutten om... og hun vil helst tygge på ALT hun kan komme i nærheden af! Lige i de her dage er hun meget glad for sit nøglebundt hård plastik.. mmmhmmm

Synes sgu heller ikke jeg orker mere! Puha..

Hehe Maria bider nemlig også i alt. Hun bed mig den anden dag fingeren, hold da k***det gjorde ondt og jeg havde det dybeste tandmærke

Det er virkelig tydeligt det generer hende

Anmeld

27. august 2010

Moderator

heaven skriver:

vi brugte noget der hed aftamed til Lasse - det var ikke på recept, virkede rigtig godt.

aner ikke noget om virkemiddelet, men du kan da slå det op...

god bedring, det holder hårdt, når de bisser driller

Jannie

tak

Jeg må lige undersøge det med aftamed, for nu har jeg hørt det mange gange de sidste par dage

Brugte I aftamed junior så?

Ja, det har stået på længe nu, men her til morgen kunne vi se tanden under tandkødet, så det er lige ved og næsten! Hun har også været helt anderledes pyldret og ulykkelig i dag.. ikke bare irriteret og "små"ondt, men virkelig så jeg tænkte NU sker der noget..

Jeg håber lidt der sidder en fin lille perletand i morgen tidlig

Anmeld

27. august 2010

Moderator

Laulund87 skriver:

Synes sgu heller ikke jeg orker mere! Puha..

Hehe Maria bider nemlig også i alt. Hun bed mig den anden dag fingeren, hold da k***det gjorde ondt og jeg havde det dybeste tandmærke

Det er virkelig tydeligt det generer hende

avs

Jeg frygter altså ikke lidt hvordan amningen kommer til at gå for fremtiden, men de skulle jo være ret gode til at lade være med at bide

Anmeld

27. august 2010

propogberta

Caroline86 skriver:

I know.. det er åndsvagt, ikke!?

"men hvad nu hvis hun så lige danner lidt ekstra spyt og det så alligevel ryger med ned"... hvis hvis hvis

Hi hi nej jeg syns ik det er åndssvagt...at være bekymret følger med mor-rollen! Men hvis du er bekymret så skal du da bestemt ikke gøre det. Men hvis det kan berolige dig har vi 3 unger som alle 3 har fået dolodent på gummerne når der kom nye tænder og det er aldrig gået galt heller ik selvom tungen er smuttet og de har slikket på vatpinden (for de har alle 3 syns det smagte fantastisk )

Anmeld

27. august 2010

bagger26

http://www.omalt.dk/baby-faar-taender-tand.asp

Fandt lige det her, ved ikke om det kan bruges...

Har ingen erfaring med det, da mads heldigvis kun savlede når han fik tænder..

Anmeld

27. august 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

avs

Jeg frygter altså ikke lidt hvordan amningen kommer til at gå for fremtiden, men de skulle jo være ret gode til at lade være med at bide

Vi må håbe hun er sød ved dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.