Kløe - over hele kroppen! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Stepmom87

Mor til David skriver:

Hvor lang tid før skulle du have været sat i gang...?

Jeg skulle have været sat igang 37+5.. Og det var ren held hun fik lov at blive derinde så længe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Mai-pigen

Mor til David skriver:

Det er godt nok længe du har døjet med det ØV!

Jeg er spændt på hvad de siger til mig mandag... Skal du sættes i gang, siden du skal tale med en fødselslæge?

J, det er frygtelig længe..og det har også været hårdt, både med det ene og det andet.. Heldigvis har baby det godt, det er jo hovedsagen! Jeg ved ikke endnu hvad de siger imorgen, om jeg skal sættes igang eller hvad de vil gøre, men på en måde, ville jeg ikke være ked af at blive sat igang....

Anmeld

30. august 2010

Mai-pigen

Mai-pigen skriver:

J, det er frygtelig længe..og det har også været hårdt, både med det ene og det andet.. Heldigvis har baby det godt, det er jo hovedsagen! Jeg ved ikke endnu hvad de siger imorgen, om jeg skal sættes igang eller hvad de vil gøre, men på en måde, ville jeg ikke være ked af at blive sat igang....

Så er jeg hjemme fra sygehuset og efter en samtale med en super sød læge.. Pga af min tilstand og det at jeg er plaget af kløe, samt smerter i hænderne osv, er jeg en smule grådlabil, hvilket lægen med det samme opdagede.. Heldigvis tog hun lidt højde for det! Pga at mit blodsukker efter glukosebelastningen var for højt har hun idag garanteret at jeg ikke kommer til at gå over tid...er bare så lettet! Nu skal jeg måle mit blodsukkern6 gange om dagen og så skal jeg ud og snakke med hende om en uge, samt have en vækstscanning af vores lille myr.. Hun sluttede af med at spørge om jeg ikke kunne klare en uge mere, hvilket jeg overrasket svarede ja til...

Hvordan gik din samtale???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.