Kløe - over hele kroppen! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

Stepmom87

Mor til David skriver:

Vi må se hvad de siger mandag/tirsdag - det så jo heldigvis fint ud i går... De havde bare lige "glemt" at der skulle bestilles mere en een blodprøve! (og jeg HADER blodprøver  - det er noget af det værste ved at være gravid!!!)

Tak for dine svar

Tro mig, man vænner sig til det.. De sidste 20 uger af min graviditet blev jeg stukket i ca 2 gange i ugen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

LinLin

Stepmom87 skriver:

Tro mig, man vænner sig til det.. De sidste 20 uger af min graviditet blev jeg stukket i ca 2 gange i ugen..

Det gør jeg IKKE! Havde en hjertasygdom som barn - så jeg har fået taget blodprøve MANGE gange i mit liv Det er ikke stikket, jeg ikke kan lide (= det er ikke det værste ved det...) - det er når blodet løber ud...

Anmeld

28. august 2010

LinLin

Stepmom87 skriver:

De nåede ikke at sætte mig igang, jeg fødte 2 dage før igangsættelsen..

Hvis de mener at du skal tage Ursofalk, så er det meget vigtigt at du gør, da din lever kan stå af i slemme tilfælde og dit barn kan tage skade også..

Hvor lang tid før skulle du have været sat i gang...?

Anmeld

28. august 2010

Mai-pigen

Faldt lige over denne tråd... Føler virkelig med alle andre hvor det klør, men er også glad for at jeg ikke er den eneste.. Jeg har haft den "søde" kløe siden jeg var ca.15-20 uger henne, og må da sige at jeg er ved at blive vanvittig..

Mine levertal blev tjekket, og de var fine, så blev jeg sendt til hudlæge, som tog en vævsprøve og gav mig antihistamin..som ikke hjalp.

Vævsprøven viste heller ikke noget. Så gav hun mig noget hormoncreme...hjalp ikke!

Så har jeg lidt i en periode, og startede så til akupunktur for mine hænder (karpaltunnelsyndrom), hujn prøvede så at sætte nogle nåle for kløe, det hjalp heller ikke!!

Jeg har forrige fredag igen fået taget mine lever og galde tal, som umiddelbart ikke viste noget unormalt, men skal nu til kontrol og samtale med fødselslæge på mandag, hvilket jeg virkelig ser frem til..kan ikke holde det ud mere! Græder over det hveranden dagca, da det virkelig kan drive en til vanvid, med sådan en konstant kløe...  Så føler virkelig med jer andre.......

Anmeld

28. august 2010

LinLin

Mai-pigen skriver:

Faldt lige over denne tråd... Føler virkelig med alle andre hvor det klør, men er også glad for at jeg ikke er den eneste.. Jeg har haft den "søde" kløe siden jeg var ca.15-20 uger henne, og må da sige at jeg er ved at blive vanvittig..

Mine levertal blev tjekket, og de var fine, så blev jeg sendt til hudlæge, som tog en vævsprøve og gav mig antihistamin..som ikke hjalp.

Vævsprøven viste heller ikke noget. Så gav hun mig noget hormoncreme...hjalp ikke!

Så har jeg lidt i en periode, og startede så til akupunktur for mine hænder (karpaltunnelsyndrom), hujn prøvede så at sætte nogle nåle for kløe, det hjalp heller ikke!!

Jeg har forrige fredag igen fået taget mine lever og galde tal, som umiddelbart ikke viste noget unormalt, men skal nu til kontrol og samtale med fødselslæge på mandag, hvilket jeg virkelig ser frem til..kan ikke holde det ud mere! Græder over det hveranden dagca, da det virkelig kan drive en til vanvid, med sådan en konstant kløe...  Så føler virkelig med jer andre.......

Det er godt nok længe du har døjet med det ØV!

Jeg er spændt på hvad de siger til mig mandag... Skal du sættes i gang, siden du skal tale med en fødselslæge?

Anmeld

28. august 2010

MaleneG

Mor til David skriver:

Har været til tjek på skejby i dag (38+1), fordi det de sidste par dage har kløet over hele kroppen Det kan (åbenbart) være noget med min lever...

Er der andre der har haft den slags kløe - og hvad gør de/kan man gøre???

Jeg fik kørt en strimmel, taget blod- og urinprøve - alt sammen så fint ud, men jeg skal komme fastende til flere blodprøver på mandag og til tjek på svangreambulatoriet mandag eller tirsdag...

Ih, det er irriterende! (håber bare på at føde i løbet af weekenden )

jeg led desværre selv en del af graviditets kløe, og blev også fulgt nøje med blodprøver, og kurver.

Men der var gudskelov ikke noget at se på blodprøverne, ikke at det gør det mere behageligt.

Anmeld

28. august 2010

LinLin

MaleneG skriver:

jeg led desværre selv en del af graviditets kløe, og blev også fulgt nøje med blodprøver, og kurver.

Men der var gudskelov ikke noget at se på blodprøverne, ikke at det gør det mere behageligt.

Har heldigvis ikke lang tid tilbage, men det  ville da være rart hvis de kunne finde en årsag!

Anmeld

28. august 2010

Low

Det havde jeg også men der var intet galt. Jeg kløede over det hele og jeg kløede også hul på mine ben

Anmeld

28. august 2010

LinLin

Low skriver:

Det havde jeg også men der var intet galt. Jeg kløede over det hele og jeg kløede også hul på mine ben

Det håber jeg på den ene side heller ikke der er - på den anden side, kunne det være rart at få en årsag at vide + en kur!

Anmeld

28. august 2010

Low

Mor til David skriver:

Det håber jeg på den ene side heller ikke der er - på den anden side, kunne det være rart at få en årsag at vide + en kur!

Det kan jeg skam godt forstå. Det er ikke rart med en masse kløe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.