Dumme læge :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Klumpe-dumpe

wamse skriver:

Jeg prøver i morgen at købe juice, det er absolut forsøget værd. Mælk vil hun helst ikke have i forvejen.

Men tak for din hjælp og gode råd

Det var da så lidt.

Håber det lykkes, at snyde hende.

Og som sagt får du spørgsmål, skriver du bare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Nemesis

fy føj da stakkels lille pus...og sådanne bylder kan være virkelig svære at få bugt med..og kan komme igen og igen.

Har du prøvet den gode gammeldags metode med at ligge penicilinpulveret på spidsen af en ske, ligebageved på skeen lægger du en bunke sukker og så tilsætter du ca 30 dråber vand.

DEt tages så i en mundfuld, men eftersom det der smager grimt faktisk allerede er sunket når smagsløgene smager sukkeret, så er det en udemærket metode.

Samtidig kan du så have lidt lækkert til hende hun kan drikke for at få det sidste væk..cacaomælk, sodavand, juice eller hvad hun nu synes er særligt lækkert.

Ellers ved jeg ikke om hun kan li smoothies?? så er der is, med krymmel (og penicilin), ufortyndet saft til at tage den grimme smag som en lille snaps.

Her har jeg indtil nu kunne bestikke ungerne... :-)

God bedring og held og lykke

:-) Sisse

Anmeld

28. august 2010

wamse

ladydan1 skriver:

fy føj da stakkels lille pus...og sådanne bylder kan være virkelig svære at få bugt med..og kan komme igen og igen.

Har du prøvet den gode gammeldags metode med at ligge penicilinpulveret på spidsen af en ske, ligebageved på skeen lægger du en bunke sukker og så tilsætter du ca 30 dråber vand.

DEt tages så i en mundfuld, men eftersom det der smager grimt faktisk allerede er sunket når smagsløgene smager sukkeret, så er det en udemærket metode.

Samtidig kan du så have lidt lækkert til hende hun kan drikke for at få det sidste væk..cacaomælk, sodavand, juice eller hvad hun nu synes er særligt lækkert.

Ellers ved jeg ikke om hun kan li smoothies?? så er der is, med krymmel (og penicilin), ufortyndet saft til at tage den grimme smag som en lille snaps.

Her har jeg indtil nu kunne bestikke ungerne... :-)

God bedring og held og lykke

Sikke en masse gode tricks du kommer med, og det skal simpelthen afprøves i morgen Hun er lige faldet i søvn, så nu vil jeg ligge mig ind ved siden af hende. Storebror på 14 har lagt sig til at sove i stuen op til soveværelset, så vi mandsopdækker vores lille prinsesse.

Anmeld

28. august 2010

Nemesis

wamse skriver:

Sikke en masse gode tricks du kommer med, og det skal simpelthen afprøves i morgen Hun er lige faldet i søvn, så nu vil jeg ligge mig ind ved siden af hende. Storebror på 14 har lagt sig til at sove i stuen op til soveværelset, så vi mandsopdækker vores lille prinsesse.

jamen man bliver jo helt desperat :-) Så man lærer efterhånden nogle fif.

Håber i får sovet godt og at det bliver lidt nemmere i morgen,

Anmeld

28. august 2010

Winnie

wamse skriver:

God bedring til hende  Jeg     alt hvad jeg kan for at du for nogle at de gode råd til at virke, så du kan få medicinen i Lærke.

Har prøvet at komme til lægevagten med et barn på 2 år med ondt i numsen, en stor byld, tæt på anus, så den skulle bare ordnes, han kom i fuld nakose og vi skulle komme de næste 2 dage og have tømt den  

Anmeld

28. august 2010

klmf

Hej

Årh det lille pus... Har selv kæmpet meget med bylder og i det samme område. Jeg tror altså også de lægger hende i narkose, hvis den skal tømmes og når den er så stor... Kan du så ikke bede dem (aftale det med lægen) om at give et skud antibiotika når hun alligevel har fået lagt drop?? Det virker bare bedre på den måde

God bedring med hende

Anmeld

28. august 2010

Klumpe-dumpe

wamse skriver:

Hvordan går det med hende i dag, og indtagelse af pillerne?

Knuz.

Anmeld

28. august 2010

wamse

Rose <3 skriver:

Hvordan går det med hende i dag, og indtagelse af pillerne?

Knuz.

Hejsa,

Hun har det bedre og har taget medicinen 2 gange i dag nu

Hun får pulver, sukker og lidt vand på en ske og så sodavand bagefter

Anmeld

28. august 2010

Nemesis

wamse skriver:

Hejsa,

Hun har det bedre og har taget medicinen 2 gange i dag nu

Hun får pulver, sukker og lidt vand på en ske og så sodavand bagefter

yyeeeah super at det virker :-)

Dejligt hun nu har det bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.