Dumme læge :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.012 visninger
38 svar
0 synes godt om
27. august 2010

wamse

Havde Lærke med ved lægen i går, da hun havde et mærkeligt insektbid eller noget ved tissekonen. Der var en stor hård og varm knold inde bag selve mærket, og jeg tænkte at det kunne var et flåt bid og at der var en byld bag ved. De kunne ikke udelukke at det var et flåtbid, men så skulle jeg komme igen om 3-4 uger, hvis hun blev syg. Jeg fik en recept på noget creme jeg skulle smøre uden på.

I dag er knolden inde bag ved endnu større og brandvarm og hun ømme sig helt vildt og går med lidt spredte ben. Der gik hul på det og det væltede ud med gul puds og blod. Jeg ringede til lægen kl 13, 14.30 og 16, og fik af vide de ville ringe tilbage Det har de så stadig ikke gjort Nu har jeg en tid ved en vagtlæge kl 19.20 og han tænkte straks at det var en byld og han var lidt nervøs for stafalykokker. Æv dumme læge, det er mange timer siden jeg forsøgte at få dem til at hjælpe hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

DLM

ej hvor synd for din datter så tænker man %¤#"@&%¤ læger der kunne ha gjort noget i går. for ikke at tale om hvor ringe det er af dem at du skal ringe så mange gange til dem i dag hvor de så slet ikke ringer tilbage når de siger de vil det kan da ikke være rigtigt.

håber vagtlægen kan gøre noget ved det.

Anmeld

27. august 2010

wamse

Asuzi skriver:

ej hvor synd for din datter så tænker man %¤#"@&%¤ læger der kunne ha gjort noget i går. for ikke at tale om hvor ringe det er af dem at du skal ringe så mange gange til dem i dag hvor de så slet ikke ringer tilbage når de siger de vil det kan da ikke være rigtigt.

håber vagtlægen kan gøre noget ved det.

Det er super frustrerende når hun har så ondt der nede, hun ryster af smerte når jeg skal smøre cremen på Vagtlægen var slet ikke i tvivl om at hun skulle ses på.

Anmeld

27. august 2010

otlitrom

Stakkels din lille pige, bylder er ikke rare! Jeg havde en for et par måneder siden, inde i øregangen! Av for pokker og jeg blev "døv" på det ene øre, fordi den fyldte det ud. Gik til min egen læge, som sagde det var en kæææmpe bums, og det skulle jeg ikke tænke på Endte på skadestuen, og de indkaldte en ørelæge til at operere på stedet. AV!

Det var godt at du fulgte din mavefornemmelse, og når din egne læge ikke ville høre tog du til vagtlæge! For nu har du sparret din datter for ekstra smerte og ev. feber!

Godt gået mor, lægen = !!

Anmeld

27. august 2010

DLM

wamse skriver:

Det er super frustrerende når hun har så ondt der nede, hun ryster af smerte når jeg skal smøre cremen på Vagtlægen var slet ikke i tvivl om at hun skulle ses på.

nej det er da skrækeligt stakkels lille pus. håber godt nok ikke der er gået stafalikokker (staves) i det, det er simpelthen forfærdeligt at ha. jeg var på pencilin i 1½ år for det. og det var da nogle stærke piller jeg fik.

Anmeld

27. august 2010

lion

wamse skriver:

Havde Lærke med ved lægen i går, da hun havde et mærkeligt insektbid eller noget ved tissekonen. Der var en stor hård og varm knold inde bag selve mærket, og jeg tænkte at det kunne var et flåt bid og at der var en byld bag ved. De kunne ikke udelukke at det var et flåtbid, men så skulle jeg komme igen om 3-4 uger, hvis hun blev syg. Jeg fik en recept på noget creme jeg skulle smøre uden på.

I dag er knolden inde bag ved endnu større og brandvarm og hun ømme sig helt vildt og går med lidt spredte ben. Der gik hul på det og det væltede ud med gul puds og blod. Jeg ringede til lægen kl 13, 14.30 og 16, og fik af vide de ville ringe tilbage Det har de så stadig ikke gjort Nu har jeg en tid ved en vagtlæge kl 19.20 og han tænkte straks at det var en byld og han var lidt nervøs for stafalykokker. Æv dumme læge, det er mange timer siden jeg forsøgte at få dem til at hjælpe hende.

hvor er det bare forfærdelig. Ja det er ikk altid de læger ved det hele og siger forkert. Men det hjælper jo nikk os de behandler forkert

Anmeld

27. august 2010

wamse

Så har vi været afsted og Lærke har en byld Hun er nu sat på en stærk antibiotika kur, for det jeg havde fået af min egen læge ville over hovedet ikke hjælpe på nogen måde sagde vagtlægen. Vagtlægen ville ikke engang røre ved bylden, for hun var ikke i tvivl om at det var en byld og at det var meget smertefuldt. Så hvis kuren ikke virker skal bylden skæres op

Anmeld

27. august 2010

Mka

wamse skriver:

Så har vi været afsted og Lærke har en byld Hun er nu sat på en stærk antibiotika kur, for det jeg havde fået af min egen læge ville over hovedet ikke hjælpe på nogen måde sagde vagtlægen. Vagtlægen ville ikke engang røre ved bylden, for hun var ikke i tvivl om at det var en byld og at det var meget smertefuldt. Så hvis kuren ikke virker skal bylden skæres op

Sikke nogle skod læger vi har øv og stakkels din datter, håber hun kommer sig hurtigt.

Anmeld

27. august 2010

Ni-ko-li-ne

wamse skriver:

blev den så podet for at se om det er staphyllikokker?

Anmeld

27. august 2010

wamse

Ni-ko-li-ne skriver:

blev den så podet for at se om det er staphyllikokker?

Nej vagtlægen ville slet slet ikke røre ved den, fordi den var så stor, så hun mente det nærmest ville være et overgreb, hvis hun skulle røre ved den. Men jeg har godt nok mit hyr med at lokke de kapsler i Lærke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.