Dumme læge :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Ni-ko-li-ne

wamse skriver:

Nej vagtlægen ville slet slet ikke røre ved den, fordi den var så stor, så hun mente det nærmest ville være et overgreb, hvis hun skulle røre ved den. Men jeg har godt nok mit hyr med at lokke de kapsler i Lærke.

ååååååååh ja, hun er jo en stor pige.... så er det slut med mikstur?

øv, det er synd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Moar'en

wamse skriver:

Så har vi været afsted og Lærke har en byld Hun er nu sat på en stærk antibiotika kur, for det jeg havde fået af min egen læge ville over hovedet ikke hjælpe på nogen måde sagde vagtlægen. Vagtlægen ville ikke engang røre ved bylden, for hun var ikke i tvivl om at det var en byld og at det var meget smertefuldt. Så hvis kuren ikke virker skal bylden skæres op

Puha stakkels. Rigtig god bedring med hende.

Anmeld

27. august 2010

TbCp

Årh nej, stakkels pige

Hvor hurtigt skulle kapslerne virke?

Anmeld

27. august 2010

anna-jonas

Måske kan du åbne kapslerne, og blande pulveret i lidt yougurt. Men det smager det garanteret ikke bedre af.

Stakkels lille Lærke. Godt at du holdt fast, og fik hende tilset.

Go' bedring med hende....................og obs. lige hendes temperatur, ikke??

Mette

Anmeld

27. august 2010

wamse

Ni-ko-li-ne skriver:

ååååååååh ja, hun er jo en stor pige.... så er det slut med mikstur?

øv, det er synd

Hun skulle have kapslerne fordi det var det mest effektive, men det er Lærke godt nok kold over for lige nu. Hun spytter skidtet ud igen. Jeg fik af vide at jeg måtte hælde det ud over youghurt for at lokke det i hende, men den hoppede hun ikke på, så nu køber jeg is i morgen for at se om det hjælper.

Anmeld

27. august 2010

wamse

TbCp skriver:

Årh nej, stakkels pige

Hvor hurtigt skulle kapslerne virke?

De skulle virke i løbet af et par dage, hvis hun får den dosis som hun skal det stædige rad Må lokke medicinen ned med lidt is i morgen.

Anmeld

27. august 2010

heaven

wamse skriver:

Så har vi været afsted og Lærke har en byld Hun er nu sat på en stærk antibiotika kur, for det jeg havde fået af min egen læge ville over hovedet ikke hjælpe på nogen måde sagde vagtlægen. Vagtlægen ville ikke engang røre ved bylden, for hun var ikke i tvivl om at det var en byld og at det var meget smertefuldt. Så hvis kuren ikke virker skal bylden skæres op

NÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!

hold da op hvor er det synd!!!! håber da du ringer til egen læge mandag og fortæller sagens tilstand, sikke en klaphat!!!!

Jannie

Anmeld

27. august 2010

wamse

Anna-jonas skriver:

Måske kan du åbne kapslerne, og blande pulveret i lidt yougurt. Men det smager det garanteret ikke bedre af.

Stakkels lille Lærke. Godt at du holdt fast, og fik hende tilset.

Go' bedring med hende....................og obs. lige hendes temperatur, ikke??

Mette

Vil temperaturen stige, hvis det ikke bedres? Hun har nemlig rendt rundt med små-feber i et par dage nu.

Anmeld

27. august 2010

TbCp

wamse skriver:

De skulle virke i løbet af et par dage, hvis hun får den dosis som hun skal det stædige rad Må lokke medicinen ned med lidt is i morgen.

Håber det er hurtigt overstået!

Anmeld

27. august 2010

wamse

heaven skriver:

NÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!

hold da op hvor er det synd!!!! håber da du ringer til egen læge mandag og fortæller sagens tilstand, sikke en klaphat!!!!

Jannie

Det gør jeg bestemt også, synes bare det er ringe min lille skat har rendt rundt med det og når jeg så ringer og beder dem om hjælp, så ringer de ikke tilbage Den medicin jeg fik der har på ingen måde hjulpen hende, og hun skulle have haft den rette medicin i går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.