vi har virkelig ramt bunden... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

ekzunz

MoarJ skriver:

I må på Jobcentret...

Det er den eneste mulighed der er tilbage, for at I kan for en indtægt...

Øhhh nej - man kan rent faktisk også arbejde....så man kan jo søge søge søge søge.....selvfølgelig skal man også på jobcentret så man kan få hvad man er berettiget til, men hvis man er heldig og ihærdig, så er det altså muligt at få et arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Malonde1985

Nina Sophia skriver:

Åh nej.. Jeg syntes bare alting er imod os (min kæreste og jeg) for tiden....

Som de fleste nok har læst herinde har jeg mistet mit elskede arbejde i Hjemmeplejen pr. 31/8-10 pga jeg arborterede og blev indlagt og ikke kunne komme på arbejde selvom det var en sygemelding og 'glemte' så at ringe om morgenen da jeg lå begravet i smerter på afd. på sygehuset.

Nå men vi kunne klare os med mandens indkomst til jeg skulle starte i skole til november..

Fint fint tænkte jeg, vi skal nok klare den..

Jeg sad og drak min morgenkaffe  inden jeg skulle afsted på arbejde kl 7, da manden kom hjem fra arbejde kl 6.45 (han arbejder fast nattevagt i Kbh) (vi bor i vestsjælland - kalundborg) han havde tårre i øjnene og den var hel gal...

HAN ER BLEVET FYRET PR. 1/8-10 !!!!!!!

Nu har vi begge mistet arbejdet!

Grundet nedskæringer..

Vi har lejligheden, hund, bil, massere af faste udgifter??!!

hvad skal vi gøre

Åh  

Undskyld men kan ens arbejde godt bare fyre én sådan, når man ligger på hosp? Ved godt man skal ringe, men når man ligger på hosp er det måske ik lige det første man tænker på - at ringe til sit job. Og du har jo bevis på at du lå indlagt, og endda af en forfærdelig grund  er jeg rigtig ked af!

Men ja I må nok på noget KH fra kommunen, og ved godt det er dybt forfærdeligt, men kan I evt. sælge bilen eller skære ned andre steder i udgifterne?

Håber I finder ud af det og kommer op med en løsning

Anmeld

27. august 2010

morethanperfect

Jeg har godt nok lidt ondt af jer

Det må virkelig være en svær situation og stå i lige pt.

Men ja , jeg ville nok også gå på kommunen , hvis jeg var jer .. Og man kan godt klare sig på kontanthjælp .. Men det er stadig ikk særlig meget man får ..

for at noget snart går jeres vej <3

Anmeld

27. august 2010

Mira0911

Hillo skriver:

Øhhh nej - man kan rent faktisk også arbejde....så man kan jo søge søge søge søge.....selvfølgelig skal man også på jobcentret så man kan få hvad man er berettiget til, men hvis man er heldig og ihærdig, så er det altså muligt at få et arbejde.

Det er jeg så godt klar over... :) De bliver jo ligesom nød til at have noget at leve af.. Imellem tiden kan de sagtens søge job.. :)

Har selv søgt efter job i  1 år... Men stadig ikke noget held med mig... Det kommer en dag... :)

Anmeld

27. august 2010

Frøken Sørensen

Åh nej...

I må tag en tur på jobcenteret og så er det bare i gang med at søge en masse... Det er rigtig surt og krævende, men er sikker på at hvis i giver den en ordentlig skalde, så har i begge fået noget job inden længe

Men det er da dejligt hvis du er blevet gravid igen? (Hvis i selvfølgelig føler jer klar til det?) Selvfølgelig kan det virke uoverskueligt, men det bette pus kommer først om 9 mdr hvis det er... Og der har i helt sikkert fået styr på det hele igen  

Anmeld

27. august 2010

elluL

Jeg ville bare sende et storttil dig.

Anmeld

27. august 2010

NessaXenia

morethanperfect skriver:

Jeg har godt nok lidt ondt af jer

Det må virkelig være en svær situation og stå i lige pt.

Men ja , jeg ville nok også gå på kommunen , hvis jeg var jer .. Og man kan godt klare sig på kontanthjælp .. Men det er stadig ikk særlig meget man får ..

for at noget snart går jeres vej <3

det er noget møg, det hele gik så pefekt, lige inden for den samme uge har vi begge mistet vores arbejde..

Der er jo ikke andet for end at melde sig leddig, og søge alt det arbejde man overhoved kan....

Og tak søde,

Anmeld

27. august 2010

morethanperfect

Nina Sophia skriver:

det er noget møg, det hele gik så pefekt, lige inden for den samme uge har vi begge mistet vores arbejde..

Der er jo ikke andet for end at melde sig leddig, og søge alt det arbejde man overhoved kan....

Og tak søde,

Ja , alt kan vende så pludseligt ..

Håber i holder humøret oppe !

Anmeld

27. august 2010

NessaXenia

Gitte85 skriver:

Åh nej...

I må tag en tur på jobcenteret og så er det bare i gang med at søge en masse... Det er rigtig surt og krævende, men er sikker på at hvis i giver den en ordentlig skalde, så har i begge fået noget job inden længe

Men det er da dejligt hvis du er blevet gravid igen? (Hvis i selvfølgelig føler jer klar til det?) Selvfølgelig kan det virke uoverskueligt, men det bette pus kommer først om 9 mdr hvis det er... Og der har i helt sikkert fået styr på det hele igen  

tak

Jah det er bare super dejligt, også det der nærmest holder humøret "oppe"..  Vi ønsker det så brændende

Vi sidder netop og skriver ansøgninger på livet løs..

har troen på at det nok skal gå i sidste ende...

Anmeld

27. august 2010

NessaXenia

lullebulle skriver:

Jeg ville bare sende et storttil dig.

det varmer

stort  tilbage til dig med et kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.