Wow

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

puttecolle

Caroline86 skriver:

Jeg sad i sofaen med Laura lå på sit tæppe på gulvet og var lidt knotten... Barnet trillede, som så ofte før, om på maven og var stadig knotten! Jeg besluttede mig for at skrive min mail færdig inden jeg samlede hende op og mens jeg sidder og skriver kommer tøsen op på knæ og håndflader og står og "vipper" lidt... så stod hun stille og vupti, så kravlede hun!!!!!!!!!! Godt nok baglæns , men hun kravlede! ca. 2½ meter i raskt tempo! haha

Nu er jeg bare spændt på om hun kan huske hvordan hun gjorde og har tænkt sig at fortsætte eller om det var en snigpremiere

Laura blev 6 mdr. d. 18.

Knus Caroline - chokeret og MEGA stolt

aj hvor sejt gået og stort tillykke og håber da bestemt hun forsætter i det tempo

nicole 35+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

twinboys

Weeee inden 1-2 uger så kravler hun fremad

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maise skriver:

he he ja det håber jeg, meeeeeeeen uanset så lærer hun vel at gå en dag, synes bare det ville være så godt at lære at kravle ( ja du ved jo også hvorfor). ja baglæns, men bare hun ikke kan vende sig, så kravler hun jo væk fra sit eventuelle mål så længe det varer. Vi er igang med at sikre ledninger og stikkontakter og har lige sat "lås" på farlige skabe. og banket reoler fast i væggen.

ja, det er lidt et problem når hun kravler væk fra målet! Så bliver hun nemlig SUR

Jeg må sætte farmand i gang med at sikre herhjemme....

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
twinboys skriver:

Weeee inden 1-2 uger så kravler hun fremad

jeg håber på den ene side at hun bare kravler derudaf nu, men på den anden side så håber jeg at hun "glemmer" det og venter lidt endnu hihi

Ej, jeg synes det er skønt at hun kan finde ud af det... vi skal bare lige have indstillet kompasset rigtigt

Anmeld

26. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

Jeg sad i sofaen med Laura lå på sit tæppe på gulvet og var lidt knotten... Barnet trillede, som så ofte før, om på maven og var stadig knotten! Jeg besluttede mig for at skrive min mail færdig inden jeg samlede hende op og mens jeg sidder og skriver kommer tøsen op på knæ og håndflader og står og "vipper" lidt... så stod hun stille og vupti, så kravlede hun!!!!!!!!!! Godt nok baglæns , men hun kravlede! ca. 2½ meter i raskt tempo! haha

Nu er jeg bare spændt på om hun kan huske hvordan hun gjorde og har tænkt sig at fortsætte eller om det var en snigpremiere

Laura blev 6 mdr. d. 18.

Knus Caroline - chokeret og MEGA stolt

Hehe hvor er hun dog dygtig STOR PIGE

Anmeld

26. august 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

jeg håber på den ene side at hun bare kravler derudaf nu, men på den anden side så håber jeg at hun "glemmer" det og venter lidt endnu hihi

Ej, jeg synes det er skønt at hun kan finde ud af det... vi skal bare lige have indstillet kompasset rigtigt

Hi hi nej hun tager lige en uge baglæns og så moar så er hun over alt og i alt... både med og uden kompas... griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.