Wow

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Maise

Caroline86 skriver:

Jeg sad i sofaen med Laura lå på sit tæppe på gulvet og var lidt knotten... Barnet trillede, som så ofte før, om på maven og var stadig knotten! Jeg besluttede mig for at skrive min mail færdig inden jeg samlede hende op og mens jeg sidder og skriver kommer tøsen op på knæ og håndflader og står og "vipper" lidt... så stod hun stille og vupti, så kravlede hun!!!!!!!!!! Godt nok baglæns , men hun kravlede! ca. 2½ meter i raskt tempo! haha

Nu er jeg bare spændt på om hun kan huske hvordan hun gjorde og har tænkt sig at fortsætte eller om det var en snigpremiere

Laura blev 6 mdr. d. 18.

Knus Caroline - chokeret og MEGA stolt

WOW megaflot. er pænt misundelig. min pige vil ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbethita skriver:

Øvvvv...har hun gjort det igen siden?? Øv han ikke var hjemme  

nej, for hun har faktisk ikke ligget på gulvet siden... eller dvs jo! hun lå der lige 5-10 min her til aften men der mavede hun sig "kun" frem.. ikke helt oppe på alle 4

Anmeld

26. august 2010

Maria.

Hvor er hun dygtig! Stor pige.. Vildt at hun allerede er ½ år!!

Det er en helt ny verden når de begynder at kravle..

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Maise skriver:

WOW megaflot. er pænt misundelig. min pige vil ikke.

det vil hun lige pludselig.. hvis Laura har besluttet at det er vejen frem (eller i hendes tilfælde, tilbage ) nu så er freden forbi.. så skal vi til at have sat låse på alle skabe og skuffer (de ligger klar derhjemme, er bare ikke sat op endnu)

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

nej, for hun har faktisk ikke ligget på gulvet siden... eller dvs jo! hun lå der lige 5-10 min her til aften men der mavede hun sig "kun" frem.. ikke helt oppe på alle 4

Ej hvor jeg glæder mig til Smilla kan kravle. Hvor er det altså stort! Jeg synes også, at det med smillas bisser er stort....iihhhh!! Det går så stærkt. KNUS

Anmeld

26. august 2010

Moderator

lisbethita skriver:

Ej hvor jeg glæder mig til Smilla kan kravle. Hvor er det altså stort! Jeg synes også, at det med smillas bisser er stort....iihhhh!! Det går så stærkt. KNUS

det ER også stort med de bisser!!!! De bliver jo pludselig børn i stedet for babyer De bliver bare så hurtigt store... SUK

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

det ER også stort med de bisser!!!! De bliver jo pludselig børn i stedet for babyer De bliver bare så hurtigt store... SUK

Nemlig...hun er ikke en lille hjælpeløs baby mere. Hun kan gribe og klappe i bordet og tage fat om....møffe sig frem på maven, tage hovedet helt op i starkt arm...og jeg kunne blive ved. Du har nemlig helt ret 

Anmeld

26. august 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

Jeg sad i sofaen med Laura lå på sit tæppe på gulvet og var lidt knotten... Barnet trillede, som så ofte før, om på maven og var stadig knotten! Jeg besluttede mig for at skrive min mail færdig inden jeg samlede hende op og mens jeg sidder og skriver kommer tøsen op på knæ og håndflader og står og "vipper" lidt... så stod hun stille og vupti, så kravlede hun!!!!!!!!!! Godt nok baglæns , men hun kravlede! ca. 2½ meter i raskt tempo! haha

Nu er jeg bare spændt på om hun kan huske hvordan hun gjorde og har tænkt sig at fortsætte eller om det var en snigpremiere

Laura blev 6 mdr. d. 18.

Knus Caroline - chokeret og MEGA stolt

Dyyyyygtige Laura! 

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Dyyyyygtige Laura! 

yaaaaaah

Anmeld

26. august 2010

Maise

Caroline86 skriver:

det vil hun lige pludselig.. hvis Laura har besluttet at det er vejen frem (eller i hendes tilfælde, tilbage ) nu så er freden forbi.. så skal vi til at have sat låse på alle skabe og skuffer (de ligger klar derhjemme, er bare ikke sat op endnu)

he he ja det håber jeg, meeeeeeeen uanset så lærer hun vel at gå en dag, synes bare det ville være så godt at lære at kravle ( ja du ved jo også hvorfor). ja baglæns, men bare hun ikke kan vende sig, så kravler hun jo væk fra sit eventuelle mål så længe det varer. Vi er igang med at sikre ledninger og stikkontakter og har lige sat "lås" på farlige skabe. og banket reoler fast i væggen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.