Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sad i sofaen med Laura lå på sit tæppe på gulvet og var lidt knotten... Barnet trillede, som så ofte før, om på maven og var stadig knotten! Jeg besluttede mig for at skrive min mail færdig inden jeg samlede hende op og mens jeg sidder og skriver kommer tøsen op på knæ og håndflader og står og "vipper" lidt... så stod hun stille og vupti, så kravlede hun!!!!!!!!!! Godt nok baglæns , men hun kravlede! ca. 2½ meter i raskt tempo! haha
Nu er jeg bare spændt på om hun kan huske hvordan hun gjorde og har tænkt sig at fortsætte eller om det var en snigpremiere
Laura blev 6 mdr. d. 18.
Knus Caroline - chokeret og MEGA stolt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej jeg er vildt misundelig! Så langt er vi ikke herhjemme
Neeej juhuuu hvor er hun dygtig!! Tillykke med det..hvordan tog hun selv?
Laulund87 skriver: Ej jeg er vildt misundelig! Så langt er vi ikke herhjemme
hun glemmer det sikkert igen
Men det så skisme godt nok sjovt ud Og det gik stærkt!! Men hun blev jo mega sur, for det var vist ikke planen hun skulle have været baglæns!
Min telefon lå desværre ovenpå, så jeg fik ikke taget billeder
Caroline86 skriver: hun glemmer det sikkert igen Men det så skisme godt nok sjovt ud Og det gik stærkt!! Men hun blev jo mega sur, for det var vist ikke planen hun skulle have været baglæns! Min telefon lå desværre ovenpå, så jeg fik ikke taget billeder
Haha det kan jeg godt forstå når hun regnede med at komme fremad
Maria drejer bare rundt i cirkler på maven
Laulund87 skriver: Haha det kan jeg godt forstå når hun regnede med at komme fremad Maria drejer bare rundt i cirkler på maven
det er en god start Snart laver hun flyvemaskinen og så kommer der kravl
Caroline86 skriver: Jeg sad i sofaen med Laura lå på sit tæppe på gulvet og var lidt knotten... Barnet trillede, som så ofte før, om på maven og var stadig knotten! Jeg besluttede mig for at skrive min mail færdig inden jeg samlede hende op og mens jeg sidder og skriver kommer tøsen op på knæ og håndflader og står og "vipper" lidt... så stod hun stille og vupti, så kravlede hun!!!!!!!!!! Godt nok baglæns , men hun kravlede! ca. 2½ meter i raskt tempo! haha Nu er jeg bare spændt på om hun kan huske hvordan hun gjorde og har tænkt sig at fortsætte eller om det var en snigpremiere Laura blev 6 mdr. d. 18. Knus Caroline - chokeret og MEGA stolt
AHHHHH...........det går så hurtigt, så hurtigt, ven!!! Det er jo SLET ikke til at følge med! F*** at hun kravler allerede! Smilla lå i morges og forsøgte at få numsen op. Så...jeg ved jo så, hvad der venter min om 1 måned.
MEN STORT TILLYKKE TIL DEN STOLTE MOR
Caroline86 skriver: det er en god start Snart laver hun flyvemaskinen og så kommer der kravl
Ja forhåbentlig
lisbethita skriver: AHHHHH...........det går så hurtigt, så hurtigt, ven!!! Det er jo SLET ikke til at følge med! F*** at hun kravler allerede! Smilla lå i morges og forsøgte at få numsen op. Så...jeg ved jo så, hvad der venter min om 1 måned. MEN STORT TILLYKKE TIL DEN STOLTE MOR
taaaak smukke!!!!
Det var et meget stort øjeblik.. og desværre var Daniel jo ikke hjemme til at dele det med mig.. snøft
Caroline86 skriver: taaaak smukke!!!! Det var et meget stort øjeblik.. og desværre var Daniel jo ikke hjemme til at dele det med mig.. snøft
Øvvvv...har hun gjort det igen siden?? Øv han ikke var hjemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128