Hvordan fandt du ud af, at du var blevet gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

lisbethita

CarinaSD skriver:

jeg var i bilka med min mor .. Og vi havde min lillebror med på 1 år .. og han er ikk til at styre på 1 tønder land .. så jeg rendte rundt efter ham .. Kunne godt mærke at mine bryster følest tunge og ømme .. Men jeg tænkte ikk mere over det da vi havde haft gang i dynerne dagen før .. så manden kunne jo have været lidt hårde ved dem end han plejede .. Dagen gik og jeg rendte stadigvæk efter den lille møgunge .. Og de var lige ømme .. sagde det så til min mor som sagde i sjov at jeg måtte være gravid .. Men det mente jeg bestemt ikk da jeg var på p-piller ..

Dagen efter om morgen fik jeg tjekket min kaldender og fik set at jeg skulle have haft det røde for en uge siden .. Så mig ned i føtex og købe en test .. Jeg var virkelig yndig med morgen hår og smike i hele kraniet .. Kom hjem og tissede på den skide test .. og 1 min efter var der 2 søde små streger .. OG virkelig TYDELIGE .. på den måde fandt jeg ud af at jeg var gravid

He he...det var også en sød historie. Det der bryster altså...der sker altså noget MED DET SAMME.... ;-) Så kan vi bare lige lære det ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

lisbethita

bagger26 skriver:

1. gang viste jeg det bare et eller andet sted.. havde i flere måneder testet en million gange, med sommerfugle i maven om mon nu ikk den var positiv, men nej den viste negativ hver gang. April måned var bare anderledes, jeg var ikke helt vild for at teste og tænkte ja ja det går nok, tog dog en test da jeg var 1 dag over tid, men var ikke spændt den her gang, det var som om jeg bare vidste at den ville blive positiv...

2. gang prøvede vi ikke lige frem at blive gravide, det var en såkaldt smutter.. En dag begyndte jeg at døje lidt med mit bækken, som om det var overanstrengt.. sagde for sjov til en af mine kollegaer, der var gravid og lige havde fået konstateret bækkenløsning, at nu havde jeg sgu også fået bækkenløsning så hun var da ikke alene, ha ha tænke vi... Men da jeg så var gået et par dage over tid, og jeg stadig døjede med mit bækken tænkte jeg, hmmm mon man skulle tage sådan en lille test bare for at få det ud af verden, og bum bragende positiv med det samme hov..

he he...ja man skal passe på med at joke med det ;-) 

Anmeld

27. august 2010

Silas&Mille

Vi havde jo prøvet og prøvet i 2 års tid, da vi blev enige om at så måtte vi hellere blive tjekket begge to. Så vi stoppede med at prøve seriæst og sexede 'normalt' (uden tanke på dato osv.)

Så dagen før Morsdag 2010 spurgte kæresten om jeg ikke snart var færdig med mit lort (havde jo sagt til ham at det kom lige om snart for havde jo mens smerte, dog ikke så kraftige som de plejer at være), men måtte sige nej ikke umiddelbart. Så bad han mig pænt om at 'tisse-på-en-pind' når jeg stod op søndag morgen for han synes jeg var gået lige rigeligt over tiden (9 dage) og sørme om den ikke var MEGET positiv. Som en anden også skrev, nåede knap at få trusserne på inden den vidste positiv.

Helt inde bageste i tankerne vidste jeg egentligt godt jeg var gravid, men turde ikke tænke tanken da vi så mange gange før havde haft negative tests. Men havde jo haft nogle at de klassiske symptomer med lette mens smerter, ømme bryster og abnorm træthed (kunne knap nok klare en hel dag på jobbet uden jeg var hel død de sidste par timer)

Det kom jo som en fantastisk overraskelse for vi troede faktisk ikke vi kunne blive gravide, men sørme om vi ikke kunne...

Er i dag 21+0 (21+2 ifølge scanningen)

Anmeld

27. august 2010

Isabella_mor

jeg havde bare et eller andet på fornemmelsen.. jeg kunne slet ikke være i min krop og følte at der var et eller andet som den prøvede at fortælle mig... 

tog en test da det var det første der faldt mig ind... og 

BINGO så var der bare lige to fine røde streger... og jeg kan godt fortælle jer at jeg var helt rundt på gulvet og hoppede rundt i stuen og tog mit tøj forkert på og skrev en sms i stedet for at ringe til min kæreste  og fortælleham den gode nyhed.... på arbejdet var jeg også helt rundt på gulvet. jeg gik rundt om mig selv 100 gange og jeg kunne slet ikke finde hoved eller hale i de ting jeg ellers plejer at være så ferm til.... jeg var helt væk.. super underligt... og jeg troede ikke mine egne øjne da jeg så testen første gang. så dagen efter måtte jeg købe en test mere og den var sørme også positiv... SUPER VILDT.... 

har termin til januar. er i dag (21+1). DEJLIGT.

Anmeld

27. august 2010

JacobsMoar

Jeg smed p-pillerne i januar, og var på skiferie i uge 4 (sidste uge i januar), havde sexet en del dagene inden vi tog afsted, skulle jo lige have klaret hvad der skulle klares når man skulle sove i køjeseng med svigermekanikken..

Undrede mig godt over at jeg var så oppustet og træt det meste af ferien.. Tror jeg gik i seng kl. 20 stort set hver aften..

Vi regnede med at nu skulle vi til at "kæmpe" for at blive gravide, og at der mindst ville gå et par måneder, alle "stofferne" fra p-pillerne skulle jo lige ud af kroppen først..

Da jeg sagde til Rasmus første gang at jeg var gået over tid blev vi enige om at min cyklus nok bare ikke var som hvis jeg var på p-piller, og blev enige om at bestille en bunke teste på nettet.. For så gik der et par dage, og var mens stadig ikke kommet, kunne jeg jo teste når de kom.. Testene kom, jeg testede.. Og den var bragende positiv.. ARGH.. Vi ville jo først have at det skulle ske om et halvt år, eller bare nogle måneder..

Håber det var til at forstå..

Anmeld

27. august 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

:-) Sikke en historie... ja de der bryster der, er nok første tegn. Sjovt du husker at stå i en elevator og gramsede. Jeg gjorde det samme som dig med testerne. Tog vildt mange... ha ha!! Og vi tog billeder af mig i en lille top i Italien, hvor min kæreste udbrød....Hvad dælen sker der lige med dine bryster. Hold da op ;-) Ha ha...2 uger senere vidste vi hvorfor. 

Tak for din historie ;-) 

Ja det er underligt man husker en del deltaljer omkring det hele haha...

Deler gerne oplevelser med alle de søde piger der er herinde

Anmeld

27. august 2010

mariamiss6

lisbethita skriver:

Ej hvor en sjov historie.... begge gange - især den med telt-sex, ha ha ha! Så ved I hvor den første blev lavet henne, fnis.... Og enormt morsomt med den anden, hvor du da nægtede at tro på det ;-) 53 dage er da godt nok en del der går, før du fandt ud af det. Det er lige som mig, jeg har overhovedet heller ikke tvivl på, hvornår jeg skal have mit lort. Men....pga ferien, så havde jeg regnet ud, at det sådan cirka ville blive midt i ferien. Jeg syntes jo det var grande, at den ikke kom.... Den var nok forsinket ;-) Lang næse!!! Sådan har vi nok alle vores sjove historier. Jeg syntes begge dine var rigtigt gode. Tak fordi du delte dem med os andre...

Hehe ja det var lidt morsomt....

Jeg synes den første historie er sjov, fordi jeg absolut ikke havde den fjerneste mistanke til at det kunne være at jeg var gravid..... Og at jeg så tog testen sådan kun for sjov, og så var den fandmer positiv LOL det var en temmelig rundtosset aften

Anmeld

27. august 2010

SoffiLine

Først vil jeg lige sige at jeg ikke havde nogen idé om at jeg kunne være gravid, mærkede ingen forskel.

Men det gjorde folk omkring og de sagde at jeg måske skulle tage en graviditetstest grundet anderledes opførsel & stor trang til at spise.

Forventede ikke et positivt resultat da min mens kom som den skulle, men fik taget testen & lige med det samme kom der to streger! 

Blev helt chokeret & vidste ikke hvordan jeg skulle reagere, men blev dog alligevel meget glad.

Kom til lægen & dernæst scanning, og imorgen er jeg 11+0.

Så var ret langt henne da jeg fandt ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.