Vi havde jo prøvet og prøvet i 2 års tid, da vi blev enige om at så måtte vi hellere blive tjekket begge to. Så vi stoppede med at prøve seriæst og sexede 'normalt' (uden tanke på dato osv.)
Så dagen før Morsdag 2010 spurgte kæresten om jeg ikke snart var færdig med mit lort (havde jo sagt til ham at det kom lige om snart for havde jo mens smerte, dog ikke så kraftige som de plejer at være), men måtte sige nej ikke umiddelbart. Så bad han mig pænt om at 'tisse-på-en-pind' når jeg stod op søndag morgen for han synes jeg var gået lige rigeligt over tiden (9 dage) og sørme om den ikke var MEGET positiv. Som en anden også skrev, nåede knap at få trusserne på inden den vidste positiv.
Helt inde bageste i tankerne vidste jeg egentligt godt jeg var gravid, men turde ikke tænke tanken da vi så mange gange før havde haft negative tests. Men havde jo haft nogle at de klassiske symptomer med lette mens smerter, ømme bryster og abnorm træthed (kunne knap nok klare en hel dag på jobbet uden jeg var hel død de sidste par timer)
Det kom jo som en fantastisk overraskelse for vi troede faktisk ikke vi kunne blive gravide, men sørme om vi ikke kunne...
Er i dag 21+0 (21+2 ifølge scanningen) 
Anmeld