Hvordan fandt du ud af, at du var blevet gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.446 visninger
37 svar
0 synes godt om
26. august 2010

lisbethita

Hejsa ;-)

Hvordan fandt I ud af, at I var gravide?? 

* Jeg mærkede selv en susen af mit blod, som om at mit blod susede rundt i kroppen

* Jeg fik pludseligt store kramper efter sex og fik mangel på sexlyst

* Jeg fik mangel på lyst til rødt kød, rødvin og alkohol

OG...naturligvis den oplagte, jeg gik over tiden og fik ikke mens... men da jeg havde uregelmæssig mens, så tog det lang tid før jeg fandt ud af det.

Jeg var næsten i 6 uge, før jeg opdagede, at jeg var gravid - og jeg var på ferie i Italien, hvor jeg tog min første graviditetstest. Min datter er nu 5 mrd ;-) 

Jeg har vedlagt tre nostalgiske billeder fra da jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Det første er selve testen, den næste er mig med morgenhår 5 minutter efter vi fandt ud af, at vi skulle have et barn og det sidste er mig om aftenen med svedigt slikhår i heden på vej ud for at spise lækker dinner sidste aften i Italien ;-)

Et lille minde fra da mit mirakel skete :-)  Jeg håber, at mit mirakel sker for alle dem, som brændende ønsker sig et barn!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

lisbethita

PS: Denne tråd blev dannet som inspiration af kcs, som netop har fundet ud af, at hun er blevet gravid og fordi hun mindede mig om, hvor stort den følelse er 

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

lisbethita skriver:

PS: Denne tråd blev dannet som inspiration af kcs, som netop har fundet ud af, at hun er blevet gravid og fordi hun mindede mig om, hvor stort den følelse er 

gud hvor er du et sødt og godt menneske ..

godt du har sat børn i verden

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

jeg havde svært ved at blive gravid og havde faktisk droppet tanken , så kæresten tog med vennerne på ferie og kom hjem den 10 , og samme aften blev jeg gravid .. testede positiv for blot 4 dage siden .. det var ikke planlagt men et ønskebarn for os begge .

Anmeld

26. august 2010

Mary

Hihi, hvor ser du sød ud, og meget meget lykkelig! 

Første gang, var før vi fik vores datter, men jeg aborterede ufrivilligt. Vi fandt ud af det lettere tilfældigt til et lægebesøg hvor jeg havde andre ting på dagsordenen og bad om en test just in case da min mens var udeblevet i lang tid  Doh, ik? Vi havde begge to taget vores jakker på og var parate til at gå fra lægen, men så ville hun gerne lige have os ind igen. Jeg fattede ikke et klap! Men testen var positiv. Jeg havde været på p-piller, så intet var planlagt. Aldrig før har vi grinet og moret os så meget, som den dag da vi gik hjem fra lægen. Og jeg husker dagen som en varm og solskinsrig dag, men det var midt om vinteren  Så jeg er nok lidt påvirket af mit lykkelige humør denne dag 

Anden gang, som jo så er vores første barn, testede jeg i eet væk! Husker ikke andet end at jeg bare testede meget tidligt, og fik tidligt positive teste!

Tredje gang testede jeg på ren instinkt! Var også på p-piller denne gang, men havde en fornemmelse, og der var gevinst. 

Fjerde gang skulle jeg skifte fra p-plaster til p-piller da jeg havde en 'grim' følelse af at jeg ikke var 100% beskyttet. Jeg fik ikke mens og turde ikke starte på p-piller før jeg var sikker på der ikke var noget, men det var der sørme?!  Der gik halvandet døgn før jeg turde fortælle min mand om det, hehe....... Vi synes det var rigelig hårdt med to børn!

Behøver jeg fortælle, at vi ikke tør stole på p-piller til mig?! Vi har tre vidunderlige piger, og ønsker ikke at udvide børneflokken mere, smiler. 

Det blev lige min livshistorie!

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

kcs skriver:

gud hvor er du et sødt og godt menneske ..

godt du har sat børn i verden

Nååh.... tak søde.... det var også rigtigt sødt skrevet af dig ;-) (pas på....jeg er stadigt hormonella og har let til tårer i øjnene..he he)

TAK!!!  

Anmeld

26. august 2010

Muzs

Vi havde i behandling og jeg sad der hjemme og ventede på at de skulle ringe fra sygehuset.

Så ringede telefonen endelig og den rare dame spurgte hvordan jeg havde det, og jeg sagde jeg havde det godt men lidt anderledes end de to foregående forsøg vi havde haft. Derefter sagde hun at det kunne hun godt forstå fordi jeg var gravid. Jeg troede slet ikke på hende men hun sagde den var god nok og jeg fik tid til den første scanning.

Anmeld

26. august 2010

mor til 2 skønne piger .

lisbethita skriver:

Nååh.... tak søde.... det var også rigtigt sødt skrevet af dig ;-) (pas på....jeg er stadigt hormonella og har let til tårer i øjnene..he he)

TAK!!!  

hehe gode mennesker skal også vide at de er det <3 .

gud hvor ser du glad ud på billederne det da for vildt ..

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Jeg er jo insemineret så jeg gik og trippede rundt om mig selv i den 14 dage lange ventetid....men psssttt!!! jeg vidste bare , at den sad i skabet allerede et par dage efter

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

Mary skriver:

Hihi, hvor ser du sød ud, og meget meget lykkelig! 

Første gang, var før vi fik vores datter, men jeg aborterede ufrivilligt. Vi fandt ud af det lettere tilfældigt til et lægebesøg hvor jeg havde andre ting på dagsordenen og bad om en test just in case da min mens var udeblevet i lang tid  Doh, ik? Vi havde begge to taget vores jakker på og var parate til at gå fra lægen, men så ville hun gerne lige have os ind igen. Jeg fattede ikke et klap! Men testen var positiv. Jeg havde været på p-piller, så intet var planlagt. Aldrig før har vi grinet og moret os så meget, som den dag da vi gik hjem fra lægen. Og jeg husker dagen som en varm og solskinsrig dag, men det var midt om vinteren  Så jeg er nok lidt påvirket af mit lykkelige humør denne dag 

Anden gang, som jo så er vores første barn, testede jeg i eet væk! Husker ikke andet end at jeg bare testede meget tidligt, og fik tidligt positive teste!

Tredje gang testede jeg på ren instinkt! Var også på p-piller denne gang, men havde en fornemmelse, og der var gevinst. 

Fjerde gang skulle jeg skifte fra p-plaster til p-piller da jeg havde en 'grim' følelse af at jeg ikke var 100% beskyttet. Jeg fik ikke mens og turde ikke starte på p-piller før jeg var sikker på der ikke var noget, men det var der sørme?!  Der gik halvandet døgn før jeg turde fortælle min mand om det, hehe....... Vi synes det var rigelig hårdt med to børn!

Behøver jeg fortælle, at vi ikke tør stole på p-piller til mig?! Vi har tre vidunderlige piger, og ønsker ikke at udvide børneflokken mere, smiler. 

Det blev lige min livshistorie!

Hey Mary,

ÅÅhhh tak for din fine historie!! Det er dejligt at læse om jeres oplevelser og glæder - selvom du havde en ubehagelig oplevelse med ufrivillig abort. Dejligt I fik jeres datter bagefter ;-) Og så er du altså gravid igen eller hvordan skal det forstås??

Jeg synes jeg ser mega sjov ud  på billederne - totalt sovekammerøjne...og fattede det faktisk ikke rigtigt!! Ikke før et par dage efter. Det var så stort.

Tak fordi du delte din historie med mig og de andre

- den varmede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.