Hihi, hvor ser du sød ud, og meget meget lykkelig! 
Første gang, var før vi fik vores datter, men jeg aborterede ufrivilligt. Vi fandt ud af det lettere tilfældigt til et lægebesøg hvor jeg havde andre ting på dagsordenen og bad om en test just in case da min mens var udeblevet i lang tid
Doh, ik? Vi havde begge to taget vores jakker på og var parate til at gå fra lægen, men så ville hun gerne lige have os ind igen. Jeg fattede ikke et klap! Men testen var positiv. Jeg havde været på p-piller, så intet var planlagt. Aldrig før har vi grinet og moret os så meget, som den dag da vi gik hjem fra lægen. Og jeg husker dagen som en varm og solskinsrig dag, men det var midt om vinteren
Så jeg er nok lidt påvirket af mit lykkelige humør denne dag 
Anden gang, som jo så er vores første barn, testede jeg i eet væk! Husker ikke andet end at jeg bare testede meget tidligt, og fik tidligt positive teste!
Tredje gang testede jeg på ren instinkt! Var også på p-piller denne gang, men havde en fornemmelse, og der var gevinst.
Fjerde gang skulle jeg skifte fra p-plaster til p-piller da jeg havde en 'grim' følelse af at jeg ikke var 100% beskyttet. Jeg fik ikke mens og turde ikke starte på p-piller før jeg var sikker på der ikke var noget, men det var der sørme?! 
Der gik halvandet døgn før jeg turde fortælle min mand om det, hehe....... Vi synes det var rigelig hårdt med to børn!
Behøver jeg fortælle, at vi ikke tør stole på p-piller til mig?! Vi har tre vidunderlige piger, og ønsker ikke at udvide børneflokken mere, smiler.
Det blev lige min livshistorie!
Anmeld