Det der med, at få nummer 2...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Mbk

Hejsa alle i skønne mennesker

Kunne godt tænke mig, at høre for og imod, at få børn tæt på hinanden ( ca. 1 1/2 - 2 år )???

Vil høre jer der har børn så tæt på hinanden, om det er så hårdt, som nogen siger... Kender nogen som siger, at det er synd for den store, allerede i en alder af 2 år skal være storesøster/bror. De mener, at der vil gå alt for meget opmærksomhed fra den første. Håber nogen vil dele lidt med mig!!!

Grunden til, at jeg spørger, er selvfølgelig fordi vi selv vil igang med nummer 2 nu. Har en datter på snart 14 mdr., og er jeg så heldig, at blive hurtigt gravid, vil der være omkring 22-23 mdr. imellem dem.

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

mor_sabina

Vi venter nummer to så der bliver 20 mrd imellem. Jeg tror på at den store er så lille at den ikke mærker omvæltningen så voldsomt.

Men det bliver selvfølgelig også en mundfuld. Jeg vil dog vælge at se på det positive
Desuden er man jo igang med bleerne og søvnløse nætter er ikke langt væk.

Anmeld

26. august 2010

NatasjaL

der er 18 måneder imellem vores, det kan jeg ikke se noget forkert i

Anmeld

26. august 2010

quar20

hi hi jeg venter vores nr.2 og har regnet ud at der blir 22måneder imellem vores ældste søn og vores kommende..!!

Vi gør det fordi vi håber/ønsker og tror på at de vil få super meget glæde af hinanden, samt har jeg søskende som er en del yngre end jeg selv, så har altid ønsket at få vores børn forholdsvis tæt på hinanden.. dog var det ikke helt planlagt det sku være så hurtigt efter hinanden.. =) Men lillebror er så hjertelig velkommen ligesom storebror var.. =)

Alle sige  : ÅRHHHH det er bare SÅ hårdt, og ÅRHHH det er næsten en umulighed osv..!! For mig/os ser vi positivt på det, og det vil vi altid gøre.. Ja selvfølgelig er det hårdt men det er det altså også med den første..!! Der er så mange ting man skal tænke på, og man bekymre sig mega.. =) Ikke at jeg vil lave om på bekymringen med den næste.. =)

Og held og lykke med projektet.. =)

Anmeld

26. august 2010

Bryndis

Jeg venter også nr to og der kommer til at være 24 mdr imellem og det syns jeg er helt fint. De kommer til at få meget glæde af hinanden når de bliver lidt ældre

Anmeld

26. august 2010

mortilflere

Der er 2½ år i mellem mine nr 1 og 2 , og 16 mdr i mellem nr 3 og nr 4  

Og nr 3 troede en overgang de er tvillinger ha ha ha'''

Nu er nr 4 handicappet , men jeg kan kun sige gør det  hvis nr 4 ikke var handicappet havde jeg nok et hold til med samme alder i mellem .'

Vores nr 3 var 4 mdr da vi smed beskyttelsen ,

Jeg havde nr 3 hjemme indtil han startede i børnehave det gik fint , og farmand havde ikke 14dage barsel for vi er landmænd og hun er født i høst

jeg gjorde det gerne igen

Anmeld

26. august 2010

Mbk

NatasjaL skriver:

der er 18 måneder imellem vores, det kan jeg ikke se noget forkert i

Selvfølgelig er det ikke forkert!!!!

Det er bare mere hvordan barnet reagerer på det, og hvor hårdt det er, i forhold til hvis man venter...

Selvfølgelig er det smart, at få tæt på hinanden, så man kommer over bleskift, og søvnløse nætter + børnene får så meget glæde af hinanden...

Anmeld

26. august 2010

NatasjaL

Mbk skriver:

Selvfølgelig er det ikke forkert!!!!

Det er bare mere hvordan barnet reagerer på det, og hvor hårdt det er, i forhold til hvis man venter...

Selvfølgelig er det smart, at få tæt på hinanden, så man kommer over bleskift, og søvnløse nætter + børnene får så meget glæde af hinanden...

jalousi har der intet været af fra min datters side

og søvnløse nætter kender jeg ikke rigtigt noget til, da begge børnene sov igennem omkring 1 ½ måneds alderen

Anmeld

26. august 2010

Mbk

NatasjaL skriver:

jalousi har der intet været af fra min datters side

og søvnløse nætter kender jeg ikke rigtigt noget til, da begge børnene sov igennem omkring 1 ½ måneds alderen

Der er nogen der er heldig!!!

Anmeld

26. august 2010

NatasjaL

Mbk skriver:

Der er nogen der er heldig!!!

ja det skønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.