Mette+Mathias skriver:
Det synes jeg ikke man kan, - man er inviteret til fest og forventer vel at få det man kan spise og drikke?
Desuden er en barnedåb jo ikke en fest hvor man typisk drikker sig fuld? - og hvis nogen er ekstra tørstige burde de nok kunne få en 4. sodavand?
Jeg er klar over det er mange penge, - men vil du have at folk skal se dig som nærig, pga. en merudgift på måske 500-1000 kr? (1000 kr er vel = cirka 30 stk. drikkevarer - som jo så er udover de 3 I allerede forventer at de drikker).
Nu vil folk slet ikke få lov at få spiritus, for det kan hurtigt tage overhånd, og gider ik hvis folk risikerer at blive fulde ( nogle kan ikke styre sig desværre)
Vi har snakket om hvordan og hvorledes, og synes nu ikke det er uretfærdigt hvis filk ud over the/kaffe og velkomstdrink kan få feks 3 øl eller sodavand på en 2-3 timer ( det er altså en hel liter vi snakker om ud over fri vand) men vi har nu stort set bestemt at der ikke skal være begrænsning på, men synes nu absolut ikke man er nærig, hvis man giver feks 3 øl,sodavand, glas vin
Vi snakkede dog om at vi for at begrænse folk bare åbner flere flasker vin til min 150 kr flasken, at folk skal hente vin ved et bord, ligesom med øl og sodavand, for står det ikke på bordene, kigger folk mere efter om der er mere i flasken før der bare bliver åbnet en ny
men er overrasket over folk vil mene det er direkte nærrigt, når vi giver 3 retters menu, velkomstdrink, kaffe/the og kage + drikkevarer, når det "kun" er en barnedåb 
Anmeld