Ja nu har vi så langt om længe fået plads både i kirken og vi har nu et sted at holde det hele 
Vi skal holde det på en kro, og min veninde somfør har arbejdet på kro anbefalede at man satte et maks antal genstande på, hvad folk må få at drikke, mm de selv vil punge ud, men virker det for snoldet 
Gæsterne vil få velkomstdrinks, der vil stå vand på bordene folk kan drikke så meget de vil, og der vil være en 3 retters menu + der vil være kaffe/the bagefter med dåbskage
forslaget lyder så at mna begrænser antallet af genstande til 3 stk pr mand og folk må selv vælge mellem vin, øl og sodavand, men hvad synes i, virker det for snoldet, min veninde som har arbejdet på kro, har bare oplevet at hver gang der ikke var en eller anden form for begrænsning, kom folk af med en formue fordi folk udnyttede "fri bar" konceptet, og er jo ikke fordi vi vil være fedtede, for kommer i forvejen til at bruge over 10.000 kr på barnedåben, og ja er jo delvis vores valg, men kunne ikke rigtig gøre dte anderledes, men ja virker det for snoldet at lave en begrænsning på feks 3 eller måske 4 genstande pr person (mit forslag var 3)
Anmeld