Gylp, gylp og atter gylp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Lise

tumle81 skriver:

Vi har et vennepar hvis datter også gylpede helt vildt! Sp sagde til hende at datteren skulle ligge i skråleje efter HVERT måltid i ca 15-20 min. Så faldt maden på plads og hun gylpede langt mindre efter det.. Måske det var en ide??

Vi gav min datter noget der hed johanneskernemel eller lign (det fås på apoteket) og det hjalp også på hendes gylperi... Det gør vist nok maden mere tyk nede i maven, men det er ikke sikkert det hjælper hos jer...

Knus Kathrina

Tak for svar

Det er sikkert en god ide - men sønnemand hader sin skråstol  Han VIL ligge på gulvet, og meget gerne på maven. Hvis jeg lægger ham på ryggen, så går der 3 sekunder, og så har han rullet rundt. Hvis jeg sætter ham i skråstolen, så går han helt i flitsbue...

Men jeg tror helt sikkert på at det er en god ide. Men så skal jeg måske sidde med ham i stedet... men æææææiijj, 15-20 min efter hvert måltid - jeg har da andet at give mig til

Her til aften fik han noget lidt tykkere grød end han plejer. Det var overraskende lidt der kom retur  Så tror jeg skal tykke det lidt op. Tror jeg skal undersøge det der johanneskernemel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.