Lise skriver:
Tak for svarene 
Sus34: Jeg ved at lidt kan se ud af meget når det kommer på tøjet og gulvet. Men jeg mener seriøst, han gylper MEGET - taget i betragtning hvor lidt han spiser. Og han bliver ved med at gylpe i mange omgange efter måltidet.. Og så tager han jo ikke ret meget på.. 
Zette: Ja, måske.. gylper man meget hvis man har meget mavesyre?
Tutski: Tja..tjo... men han gylper jo også kartoffelmos og majsgrød op, så tror ikke rigtigt det ville hjælpe. Jeg havde egentlig også affundet mig med at han gylper mælken op - men mosen???? 
Line: Det er lige meget om det er Nan eller Allomin eller modermælk (eller grød eller mos), så kommer det retur. Overskudsmælk...tja...det kunne jeg gå med til hvis han drak 150-200 ml, men det er sket to gange i hans liv at han har taget mere end 100 ml. på én gang. Som nævnt typisk ml. 50 og 100 ml. pr måltid. Det er jo slet ikke nok til ham.

Ikke nogen der har børn der har gylpet mos og grød op?
Hold nu fast din beretning lyder bekendt..
min datter på 9 måneder "gylper" stadig hvis hun kommer ned og ligge lige efter et måltid.. MEEEEEEEEEN hvis vi giver hende 10-20 min i gåvogn, eller lign evt skråstol når dit barn ikke er ældre efter HVER måltid kommer der ikke rigtig noget op...
det har virket fantastisk for os tror bare lige hun skal have maden til at falde helt ned inden de store fysiske udfoldelser!
Det er mit bedste råd for det har virket herhjemme, kommer hun ned og lege lige efter et måltid er der som regel også gevins i form af bræk promte!!
Håber du finder en løsning, det er ikke fedt at bruge 8 sæt tøj til barn, 8 sæt tøj til dig selv hver dag og have et hjem der kronisk lugter af gylp/bræk!!
Anmeld