Jeg bliver vanvittig - vi skifter tøj hele dagen lang her i huset. Både Casper og jeg
Casper er nu 5½ måned, og han gylper crazy meget!!! Han spiser kun lidt - sjældent mere end 50-100 ml mme af gangen, og så kommer halvdelen retur. Af mos og grød spiser han under en dl (pt to ske måltider pr. dag), og gylper også meget af det op igen. Han virker ikke generet af det - tværtimod er han generelt en helt igennem glad dreng.
Har fået ham kontrolvejet af både læge og sp gennem flere måneder nu. Ingen af dem er nervøse for ham, men de bliver dog alligevel ved med at give mig nye tider. Han er som sagt 5½ måned, og vejer 6 kg. Storebror vejede 8½ kg på dette tidspunkt.
Nå, men - det begynder at gå mig noget på med alt det gylperi. Især fordi det også er grød og mos. HVER gang han har spist! Så jeg er lidt interesseret i at høre om der er nogen der kender til dette? Og om i i så fald kan sige mig hvornår det vil aftage...?
Noget går dog igennem. Han har fine våde bleer, og skider hver dag...
Og så et andet spørgsmål. Han spiser gerne hele natten - MINIMUM hver 3. time. Her ammer jeg ham, og han gylper kun meget lidt om natten. Men jeg synes jo gerne snart jeg vil sove lidt igen, og drømmer lidt om at fravænne ham natmaden, som jeg også gjorde med storebroderen i denne alder. Men bør jeg bide det i mig lidt endnu, når nu det er det eneste der bliver helt i maven?
Håber der sidder nogle kloge damer, der kan svare på mine spørgsmål, da der endnu er 2 uger til jeg næste gang ser sp. 
Lise
Anmeld