hormonsurt opstød over regeringen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja, kvalme stort set hele dagen. Kan spise frugt uden det generer maven, så måske min vægtændring bliver positiv i stedet? Så kan jeg da lige give familien baghjul!

Åh, de dumme hormoner.. Jeg tror også min lunte bliver meget kortere. Idag har jeg raset over et privat nummer der bliver ved med at ringe, men jeg når aldrig at tage telefonen... Der skal ikke så meget til

Men vi gør det af kærlighed, det må vi huske!

ØV... Ja det er selvfølgelig rigtigt, men synes ikke det lyder som en rar slankekur...

Nej, jeg kom også i tanke om lige bagefter at jeg skal tilbage til at tælle til 10 inden jeg bryder ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

otlitrom

Zette skriver:

Kan du så "teoretisk set" ikke godt nå det... hvis det hele spiller? Men stadig hul i hovedet...

Jo, vi kan måske godt nå det. Men der er andre end os der er barnløse, og efter at have stået i kampen selv, så synes jeg alle skal have en fair chance, for det er en kæmpe sorg...

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

ØV... Ja det er selvfølgelig rigtigt, men synes ikke det lyder som en rar slankekur...

Nej, jeg kom også i tanke om lige bagefter at jeg skal tilbage til at tælle til 10 inden jeg bryder ud...

Ja, vi må tælle til ti. Vi bliver nok gode til det!

Og ja, bestemt ikke optimal slankekur, men lige nu vil jeg bare frygtelig gerne vise familien at de tager fejl

Anmeld

26. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja, vi må tælle til ti. Vi bliver nok gode til det!

Og ja, bestemt ikke optimal slankekur, men lige nu vil jeg bare frygtelig gerne vise familien at de tager fejl

hi-hi ja...

Det kan jeg godt forstå, men måske det er bedre at prøve ikke at tænke så meget på hvad de tænker, og på hvad vægten siger. Jeg ved godt det er nemt for mig at sige, men synes det er synd det hele tiden kommer til at handle om den vægt - men det er nok mange års bemærkninger og tanker der skal ændres...

Anmeld

26. august 2010

smokin

kitty skriver:

Jo, vi kan måske godt nå det. Men der er andre end os der er barnløse, og efter at have stået i kampen selv, så synes jeg alle skal have en fair chance, for det er en kæmpe sorg...

Enig, det synes jeg heller ikke er fair - og man ønsker sig jo oftest ikke kun 1 barn, men måske 2 eller flere - og tænk hvis en økonomisk "ikke-eksisterende" mulighed skulle sætte en stopper for at få et barn. Tragisk!

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

hi-hi ja...

Det kan jeg godt forstå, men måske det er bedre at prøve ikke at tænke så meget på hvad de tænker, og på hvad vægten siger. Jeg ved godt det er nemt for mig at sige, men synes det er synd det hele tiden kommer til at handle om den vægt - men det er nok mange års bemærkninger og tanker der skal ændres...

Ja. ca 25 år

Anmeld

26. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja. ca 25 år

Ja... og jeg synes virkelig det er synd du har skulle høre på det...

Forstår godt du synes det kunne være fedt at modbevise dem, men ville ønske vægten slet ikke fik lov til at fylde så meget...

Du skal jo snart være gravid, og der skal man altså være tyk

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja... og jeg synes virkelig det er synd du har skulle høre på det...

Forstår godt du synes det kunne være fedt at modbevise dem, men ville ønske vægten slet ikke fik lov til at fylde så meget...

Du skal jo snart være gravid, og der skal man altså være tyk

Jeg er helt enig, og det gør mig også ked af det. Men jeg må prøve at lukke ørene...

Og ja, jeg skal snart blive tyk pga en baby. Og det skal du også

Anmeld

26. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg er helt enig, og det gør mig også ked af det. Men jeg må prøve at lukke ørene...

Og ja, jeg skal snart blive tyk pga en baby. Og det skal du også

Håber det kommer en dag, at du kan lukke ørerne for det...

Ja det skal vi... GLÆDER mig...

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

kitty skriver:

Men det bliver jo også ret dyrt for Danmark i længden, hvis de s,å generationer bliver endnu mindre.. Hem skal så betale skat, så man kan passe alle de ældre??

Jeg ved godt jeg har valgt side, fordi vi selv er igang med behandling.. Men jeg synes stadigvæk det er en mærkelig prioritering...

Enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.