hormonsurt opstød over regeringen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
31 svar
0 synes godt om
26. august 2010

otlitrom

Jeg ved ikke, om der var nogen af Jer der så go'morgen DK igår? Men i programmet var der et indslag der omhandlede, at par nu kan få parterapi på statens regning?? Hvor fan*en kan vi så ikke få fertilitetsbehanling??!! Ja, undskyld mig, men jeg synes måske det er en mærkelig prioritering.

De par, der går igennem fertilitetsbehandling har det ikke just som blommen i et æg, og det er nedture og sammenstød og virkelig en prøve for forholdet... Men vi vil gerne bare have hjælp til at få børn! Når de bliver rigtig hårdt, så må vi til psykolog eller terapeut for egen regning..... Nu kan vi åbenbart få terapien betalt af staten, men det bliver der jo ikke flere danskere af??

Nå, hormonerne har vist sat ind....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Tulle28

Aj det så jeg godt og jeg tænkte også hvad faen det nu var for noget! Det er sgu det mest latterlige samfundet skal bruge penge på jeg har hørt længe... Så er pengene da bedre givet ud på fertilitetsbehandling som du skriver.

Knus Tulle

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

Det har jeg så ikke lige hørt. Jeg synes da det er total fedt at man kan få parterapi betalt. Der er sgu for mange der giver for hurtigt op i dag og aaaalt for mange skilsmissebørn. Dog mener jeg ikke de burde have skåret hjælpen væk til fertilitetsbehandling. Det er så langt ude som det kan være!!!! Men jeg synes faktisk det andet er fedt nok!

Anmeld

26. august 2010

aarhusmor

Det kan jeg godt forstå du får et surt opstød over. Det er der jo ingen retfærdighed i.

Anmeld

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg ved ikke, om der var nogen af Jer der så go'morgen DK igår? Men i programmet var der et indslag der omhandlede, at par nu kan få parterapi på statens regning?? Hvor fan*en kan vi så ikke få fertilitetsbehanling??!! Ja, undskyld mig, men jeg synes måske det er en mærkelig prioritering.

De par, der går igennem fertilitetsbehandling har det ikke just som blommen i et æg, og det er nedture og sammenstød og virkelig en prøve for forholdet... Men vi vil gerne bare have hjælp til at få børn! Når de bliver rigtig hårdt, så må vi til psykolog eller terapeut for egen regning..... Nu kan vi åbenbart få terapien betalt af staten, men det bliver der jo ikke flere danskere af??

Nå, hormonerne har vist sat ind....

jeg tror det er fordi det er rigtig dyrt for staten hvis folk skilles....

Anmeld

26. august 2010

wamse

Jeg synes nu såmænd også et det er super fedt at de vil tilbyde det til par Så mange mennesker gøres ondt ved ulykkelige forhold.

Er dog enig med jer i at det ikke er okay de ændinger der er i betalingen for fertilitetsbehandlingen.

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg tror det er fordi det er rigtig dyrt for staten hvis folk skilles....

Men det bliver jo også ret dyrt for Danmark i længden, hvis de s,å generationer bliver endnu mindre.. Hem skal så betale skat, så man kan passe alle de ældre??

Jeg ved godt jeg har valgt side, fordi vi selv er igang med behandling.. Men jeg synes stadigvæk det er en mærkelig prioritering...

Anmeld

26. august 2010

N&J

De tilbyder det fordi det er billigere end at folk bliver skilt og ikke kan finde ud af at eks. dele børnene, så man vælger at give dem terapi, så de måske bliver sammen eller undgår en langvarrig retssag som koster samfundet, så det handler om penge, ikke godhed, og jeg syntes det er godt for dem som ikke kan finde ud af det selv.. 

men jeg syntes stadig fecilitetsbehandlingen burde være åben for alle.. 

Anmeld

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Men det bliver jo også ret dyrt for Danmark i længden, hvis de s,å generationer bliver endnu mindre.. Hem skal så betale skat, så man kan passe alle de ældre??

Jeg ved godt jeg har valgt side, fordi vi selv er igang med behandling.. Men jeg synes stadigvæk det er en mærkelig prioritering...

jamen jeg er dybt uenig i mange af de tiltag denne regering har lavet.... men jeg kan godt se grunden til at de gør mange af de ting de gør.... jeg er bare ikke enig hver gang:0)

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen jeg er dybt uenig i mange af de tiltag denne regering har lavet.... men jeg kan godt se grunden til at de gør mange af de ting de gør.... jeg er bare ikke enig hver gang:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.