hormonsurt opstød over regeringen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

N&J

Og selvom det først er kommet frem nu, så har det kørt i over 2 år med stor succes.. så det er ikke noget nyt, jeg faldt over det for et år siden, da jeg ledte efter "hjælp" til min søster og hendes mand (som stadig er sammen) de brugte istedet en præst.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

MM1987

Når man er i fertilitetsbehandling kunne man da godt bruge lidt parterapi, og det hjælper da ikke på forholdet man også skal til at være økonomisk presset - så hvis alle os i fertilitetsbehandling stormer "gratis parterapi", så kan det være de får øjene op for hvad de gør ved os...

Ej...

Jeg synes da det er en fin ide, hvis det kan hjælpe antallet af sklismisser ned - men det ændre ikke på at jeg synes at det er forkasteligt at vi selv skal betale for fertilitetsbehandling, det bliver den eneste sygdom hvor man selv skal betale for behandlingen.  

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Når man er i fertilitetsbehandling kunne man da godt bruge lidt parterapi, og det hjælper da ikke på forholdet man også skal til at være økonomisk presset - så hvis alle os i fertilitetsbehandling stormer "gratis parterapi", så kan det være de får øjene op for hvad de gør ved os...

Ej...

Jeg synes da det er en fin ide, hvis det kan hjælpe antallet af sklismisser ned - men det ændre ikke på at jeg synes at det er forkasteligt at vi selv skal betale for fertilitetsbehandling, det bliver den eneste sygdom hvor man selv skal betale for behandlingen.  

Meget enig! (og meget forkvalmet af mit snifferi)

Anmeld

26. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Meget enig! (og meget forkvalmet af mit snifferi)

Orh... Havde tænkt jeg ville skrive til dig, og spørge om du stadig have kvalme. 

Det er da irriterende. Varer det hele dagen, eller? - og hvor længe er det du skal tage den der næsespray..

Og okay, måske jeg godt kan mærke hormonerne 

Igår siger jan at jeg ikke skal købe sådan en pakke havregryn igen for den kan ikke være der i højden i skuffen - og så fik han ellers et hyr "det er dig der spiser havregryn og det hjælper ikke at brokke sig over ting jeg ikke kan gøre noget ved"

Anmeld

26. august 2010

smokin

Nu er jeg ikke helt inde i det, men har det ikke været gratis? Eller? Jeg betalte da ikke noget for de scanninger jeg fik i starten af fertilitetsbehandlingerne? (Vi nåede jo som sagt ikke ret langt... )

Ligemeget hvad synes jeg i hvert fald det er synd for dem som så brændende ønsker sig et barn, men har svært ved at få det. Især fordi at ikke alle har økonomisk mulighed for at gå efter drømmen om et barn...

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Zette skriver:

Nu er jeg ikke helt inde i det, men har det ikke været gratis? Eller? Jeg betalte da ikke noget for de scanninger jeg fik i starten af fertilitetsbehandlingerne? (Vi nåede jo som sagt ikke ret langt... )

Ligemeget hvad synes jeg i hvert fald det er synd for dem som så brændende ønsker sig et barn, men har svært ved at få det. Især fordi at ikke alle har økonomisk mulighed for at gå efter drømmen om et barn...

Behandling har været gratis, nu kommer det under brugerbetaling

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Orh... Havde tænkt jeg ville skrive til dig, og spørge om du stadig have kvalme. 

Det er da irriterende. Varer det hele dagen, eller? - og hvor længe er det du skal tage den der næsespray..

Og okay, måske jeg godt kan mærke hormonerne 

Igår siger jan at jeg ikke skal købe sådan en pakke havregryn igen for den kan ikke være der i højden i skuffen - og så fik han ellers et hyr "det er dig der spiser havregryn og det hjælper ikke at brokke sig over ting jeg ikke kan gøre noget ved"

Ja, kvalme stort set hele dagen. Kan spise frugt uden det generer maven, så måske min vægtændring bliver positiv i stedet? Så kan jeg da lige give familien baghjul!

Åh, de dumme hormoner.. Jeg tror også min lunte bliver meget kortere. Idag har jeg raset over et privat nummer der bliver ved med at ringe, men jeg når aldrig at tage telefonen... Der skal ikke så meget til

Men vi gør det af kærlighed, det må vi huske!

Anmeld

26. august 2010

smokin

kitty skriver:

Behandling har været gratis, nu kommer det under brugerbetaling

Og hvornår bliver det så betalingskrævende?

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Zette skriver:

Og hvornår bliver det så betalingskrævende?

1. januar 2011....

Anmeld

26. august 2010

smokin

kitty skriver:

1. januar 2011....

Kan du så "teoretisk set" ikke godt nå det... hvis det hele spiller? Men stadig hul i hovedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.