De gav Jonte en forkert vaccine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

anna-jonas

Puhhh............kan dælme godt forstå din harme. Men som altid når der er mennesker involveret, kan der ske fejl. Husk at få det meldt som en utilsigtet hændelse...............så der kan indskærpes lidt mere årvågenhed hos denne sygeplejerske. Det ville jo være katastrofalt, hvis det var noget farligt, hun havde givet Jonte.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
michella80 skriver:

Ja selvfølgelig kan alle begå fejl men det her er en af de grimme.... Læger, tandlæger, frisører og tatovører må ikke begå fejl! he he

Hahahaha nej du har helt ret!!!

Anmeld

26. august 2010

JustAnotherName

Nej, nej, nej altså. Hvor er det dårligt, at der sker sådan en fejl.

Øv. I forvejen er det bare ikke fedt at skulle afsted og lade sin elskede bulderbasse blive stukket. Men så oveni købet til en EKSTRA tur - det er da dobbelt øv!

Godt at han er så sej en lille knægt, som bare tager det så flot.
Jeg havde nok personligt fået en mindre nedsmeltning, hvis det var mig i dit sted ....selvom jeg er mor til to, og efterhånden har været møllen igennem nogle gange, så HADER jeg, når det er tid til vaccinerne. Så sådan en ekstra omgang ville gå mig MEGET på!

Anmeld

26. august 2010

Mumto3

Uha, det er ikke sjovt.

Jeg hørt om en der ved et uheld fik MRF vaccinationen istedet for den der hip-pol-tri- et eller andet som man giver de små babyer.

Siden dengang har jeg altid bedt lægen/sygeplejsken om at SE vaccinen inden de sprøjter den ind i mit barn. Ikke at jeg kan se forskel, men det får dem altid til at chekke en ekstra gang at det er den rigtige mine børn får.

Men uha, det er bare så ærgeligt når det sker at de får en forkert!

Anmeld

31. august 2010

Diana...

Nej nej nej altså det må bare ikke ske. GODT der ikke er nogen bivirkninger ved det. Selvfølgelig begår alle fejl men for pokker da han er jo kun en lille bitte baby altså.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.