Rosa skriver:
Det var meget tydeligt at hun havde det elendigt med det, så hun fik ingen skæld ud, jeg bad bare helt stille og roligt om hun ville forklare hvordan fejlen var skt, og så var det det. Jeg er helt tryg ved at lade hende vaccinere ham næste gang 
Og ja - jeg har stor beundring til overs for sygeplejersker! Rigtige ildsjæle, langt de fleste, og I knokler bare benhårdt!!!!
Det var nu heller ikke fordi jeg troede du havde lavet den hårdeste flippe-ud-scene - selvom man nu nok er pænt berettiget, når det er ens dyrebareste, lille skat det drejer sig om. Når jeg har lavet noget møg, så tager jeg også de skældud, der følger med. Jeg klager jo også selv, hvis jeg oplever noget dårligt.
Det jeg nok går lidt kold på, er de evindelige stikpiller vi skal høre fra pårørende 'nå, I sidder rigtig der og hygger jer' med slet skjult forargelse over, at vi tillader os at sidde ned og spise vores frokost kl. halv tre når de kommer for at besøge deres pårørende. De tror, vi ikke har lavet andet siden kl.11. At de så ikke ved, at det ofte er det første både våde og tørre man har fået siden morgenkaffen, det må man så tilgive dem
Jeg opgiver alsrig sygeplejen, det er så stor en del af mig. Min ryg vil begrænse mig i at udøve den i praksis inden for en overskuelig årrække, men så håber jeg at kunne læse videre og undervise i klinisk sygepleje. Nurse forever
Anmeld