skattelettelser fra De konservative...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. august 2010

vingummibamse

er jeg den eneste der sidder og tænker hvor pokker de vil finde de penge til at give disse skattelettelser..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

dorthemus

Næh men det er også lige meget...det er snart valgår og så skal der kapres kunder i butikken...især for de konservative

Anmeld

25. august 2010

ønskebørn74

vingummibamse skriver:

er jeg den eneste der sidder og tænker hvor pokker de vil finde de penge til at give disse skattelettelser..?

De siger de skal spare... Så nu skal Barnløse... Syge... Børnefamilier... Ledige... Og pensionister.... Betale for at de rige kan mærke et par procenter i skattelettelser.... Fuck dem... Glæder mig til at socialdemokraterne kommer til....

Anmeld

25. august 2010

vingummibamse

dorthemus skriver:

Næh men det er også lige meget...det er snart valgår og så skal der kapres kunder i butikken...især for de konservative

ja helt sikkert at der skal hentes vælger...

men hvis de ikke kan gøre rede for hvor de vil hente pengene er der jo ikke meget pointe i det...

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sad lige og forargedes over at første indslag handler om manglende plads i psykiatrien til børn - næste indlæg drejer sig så om skattelettelser til erhvervslivet Føj da...

Anmeld

25. august 2010

vingummibamse

ønskebarn74 skriver:

De siger de skal spare... Så nu skal Barnløse... Syge... Børnefamilier... Ledige... Og pensionister.... Betale for at de rige kan mærke et par procenter i skattelettelser.... Fuck dem... Glæder mig til at socialdemokraterne kommer til....

ja var jo også lige netop der jeg vil hen..

de mener vi skal spare.. der er blevet indkrevet så mange penge.. og nu blir vi lovet skattelettelser.. men hvor vil de hente de penge henne...?

Anmeld

25. august 2010

ønskebørn74

vingummibamse skriver:

ja var jo også lige netop der jeg vil hen..

de mener vi skal spare.. der er blevet indkrevet så mange penge.. og nu blir vi lovet skattelettelser.. men hvor vil de hente de penge henne...?

Er bare så vred på den regering... De er ved at ødelægge vores sygevæsen totalt...

Anmeld

25. august 2010

vingummibamse

ønskebarn74 skriver:

Er bare så vred på den regering... De er ved at ødelægge vores sygevæsen totalt...

fuldstændig... og hvis regeringen dog bare selv kunne se det...

hold da op hvor jeg glæder mig til at der snart er valg..

Anmeld

25. august 2010

ønskebørn74

vingummibamse skriver:

fuldstændig... og hvis regeringen dog bare selv kunne se det...

hold da op hvor jeg glæder mig til at der snart er valg..

Det kan de ikke... De kommer hele bundtet fra erhvervslivet.... Også hele sygedagpenge systemet er blevet noget lort... Dyneløfteri og eksra arbejde for arbejdsgiverne... Jeg gad ikke have en ansat med alle de samtaler der skal holdes...

Anmeld

25. august 2010

vingummibamse

ønskebarn74 skriver:

Det kan de ikke... De kommer hele bundtet fra erhvervslivet.... Også hele sygedagpenge systemet er blevet noget lort... Dyneløfteri og eksra arbejde for arbejdsgiverne... Jeg gad ikke have en ansat med alle de samtaler der skal holdes...

ja lige netop.. kunne ikke være mere enig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.