Min mor og far skrev under i går....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Svei

Hillo skriver:

Tillykke med huset

Du er altså virkelig heldig med de forældre - gid mine kunne hjælpe på samme måde...

Ja, jeg ved det godt...er også dybt taknemmelig og synes det er synd de skal købe endnu et hus for mig, men der var jo så også nogle ret voldsomme omstændigheder...men jo, vi er heldige, min søster har også et hus de har købt til hende...jeg vil helt sikkert gøre det samme for mine unger, hvis jeg kan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

ekzunz

Eva. skriver:

Ja, jeg ved det godt...er også dybt taknemmelig og synes det er synd de skal købe endnu et hus for mig, men der var jo så også nogle ret voldsomme omstændigheder...men jo, vi er heldige, min søster har også et hus de har købt til hende...jeg vil helt sikkert gøre det samme for mine unger, hvis jeg kan...

Ja, det er da helt sikkert noget man vil ønske også at kunne tilbyde sine egne unger

Anmeld

25. august 2010

Svei

Hillo skriver:

Ja, det er da helt sikkert noget man vil ønske også at kunne tilbyde sine egne unger

Ja, men mon ikke man kan det, er jo ikke fordi det koster noget andet end lidt besvær...

Anmeld

25. august 2010

Nemesis

Eva. skriver:

Ja.... er lige en del bump på vejen, men skriver lige privat til dig senere....vi overtager d.1 oktober..

woow det er da bare dejligt hurtigt! 

Så har du tid til at planlægge hvad der skal gøres og købe maling og alt det du skal bruge..og måske finde lidt diller daller som persienner/gardiner og hvad du ellers kan mangle.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.