Min mor og far skrev under i går....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Jaaaaaahhhhhhhhhh...kan slet ikke få armene ned....skal finde på noget til mine forældre, noget eller en måde hvorpå jeg kan sige tak for alt det de gør...ikke jeg lige kan matche det, men alligevel, er så lykkelig for den hjælp de er...altså hele vejen rundt, med alt der er..

Åh ja, det kender jeg godt........ det blir "kun" til en blomst i ny og næ til min mor, men hvad skal man dog finde på??? Fin tanke i hvert fald....

Anmeld

25. august 2010

Svei

Heise skriver:

Åh ja, det kender jeg godt........ det blir "kun" til en blomst i ny og næ til min mor, men hvad skal man dog finde på??? Fin tanke i hvert fald....

Ja...det er nemlig det...ved slet ikke hvad og de er der dælme altid, hele tiden, døgnet rundt....

Anmeld

25. august 2010

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Ja...det er nemlig det...ved slet ikke hvad og de er der dælme altid, hele tiden, døgnet rundt....

ja sådan er min også - kæmpe overskud......det er altså GULD med 4 størrelser som vores! og det er dem aldrig for meget.

Kro ophold og lign er slet ikke mine forældre, de har det bedst hjemme..... og de mangler ikke rigtig noget.... svært!

Anmeld

25. august 2010

Nemesis

aii hvor dejligt!

Så er det lys for enden af tunnelen! Hvornår overtager i så?

Det bliver da bare SÅ dejligt!

:-) Sisse

Anmeld

25. august 2010

Svei

Heise skriver:

ja sådan er min også - kæmpe overskud......det er altså GULD med 4 størrelser som vores! og det er dem aldrig for meget.

Kro ophold og lign er slet ikke mine forældre, de har det bedst hjemme..... og de mangler ikke rigtig noget.... svært!

Præcis det samme med mine forældre....måske vi bare skal huske at fortælle dem hvor glade vi er for dem og det de gør.. hvilket man jo også gør..

Anmeld

25. august 2010

Svei

ladydan1 skriver:

aii hvor dejligt!

Så er det lys for enden af tunnelen! Hvornår overtager i så?

Det bliver da bare SÅ dejligt!

:-) Sisse

Ja.... er lige en del bump på vejen, men skriver lige privat til dig senere....vi overtager d.1 oktober..

Anmeld

25. august 2010

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Præcis det samme med mine forældre....måske vi bare skal huske at fortælle dem hvor glade vi er for dem og det de gør.. hvilket man jo også gør..

ja, det synes jeg også, jeg er blevet helt go til at fortælle dem

det er dejligt...... nu skal det bare blive den 1. okt

good luck!!

Anmeld

25. august 2010

Svei

Heise skriver:

ja, det synes jeg også, jeg er blevet helt go til at fortælle dem

det er dejligt...... nu skal det bare blive den 1. okt

good luck!!

Tak.. og ja, det kan nemlig kun gå for langsomt...

Anmeld

25. august 2010

ekzunz

Tillykke med huset

Du er altså virkelig heldig med de forældre - gid mine kunne hjælpe på samme måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.