Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og jeg er jublende glad...jeg har bare verdens bedste forældre og glæder mig så meget til at flytte i mit lille hus, dejlig langt væk fra Falster... måtte lige råbe det højt herinde..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stort tillykke Eva!!! hvor bliver det godt til jer alle sammen
knus charlotte
Tak tak tak, I to...drengene glæder sig og har allerede valgt værelser... bliver virkelig lykken..
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
knus heise
Heise skriver: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! knus heise
Jaaaaaahhhhhhhhhh...kan slet ikke få armene ned....skal finde på noget til mine forældre, noget eller en måde hvorpå jeg kan sige tak for alt det de gør...ikke jeg lige kan matche det, men alligevel, er så lykkelig for den hjælp de er...altså hele vejen rundt, med alt der er..
Arh men hvor bliver det da godt!
Nåede vist ikke at kommentere dit andet indlæg.... øhh kan ikke lige huske det Men huset så rigtig dejligt ud!
TbCp skriver: Arh men hvor bliver det da godt! Nåede vist ikke at kommentere dit andet indlæg.... øhh kan ikke lige huske det Men huset så rigtig dejligt ud!
Tak, søde dig.....) det er bare så fantastisk, midt i en masse knap så heldigt og en del rigtig meget skidt, der synes jeg bare jeg er så heldig...
Eva. skriver: Tak, søde dig.....) det er bare så fantastisk, midt i en masse knap så heldigt og en del rigtig meget skidt, der synes jeg bare jeg er så heldig...
Så lysner det hele lidt
TbCp skriver: Så lysner det hele lidt
Ja, jeg skal bare lige "rydde op" og lukke ned for en del, så kører det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128