Jamen er det for meget søde?
Helst ærlig mening .. Vil jo ikke have lavet noget som folk ryster på hovedet af eller at Clara sys er mærkeligt når hun en gang bliver stor nok til at forstå det..
Jeg synes en tatovering er noget superpersonligt, så hvis du føler den er den rigtige så skal du få netop den!

Men jeg er ikke så meget til tatoveringer og slet ikke dem med f.eks. børns navne eller ord der direkte beskriver kærlighed og følelser for ens børn. På en eller anden måde synes jeg det bliver for svulstigt... Jeg har selv en far med nogle få tatoveringer, sådan sømandsagtige og med hans kones navn, og jeg er altså glad for at han (eller min mor) aldrig fik tatoveret mit navn på hans nøgne hud!
Ens hud er så privat og intim, efter ammetiden hører den privatsfæren til, synes jeg. Og især når man bliver ældre og voksen, hvilket din lille pomfrit jo også bliver...
Så laaangt hellere et lille symbol, et hjerte eller en stjerne eller noget lignende som symboliserer barnet, men direkte at skrive det med tekst er jeg ikke til. Det er mere subtilt og diskret. Vil dog sige at det hjælper en del på det at det er på et fremmed sprog/alfabet så den ikke skriger "Clara!!!" 

Kan huske der på et tidspunkt var en fra DUM der fik tatoveret sin søns navn lige under trussekanten - det synes jeg var grænseoverskridende og svulstigt - og hvor må det være flovt for sønnen når han bliver teenager at hans mor render rundt med hans navn i trusserne 

Men igen - det er din tatoo, søde!!! Go with your gut! 
Knus
Anmeld