Nogle der kan læse hebraisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Risen

Alexis skriver:

Det kan jeg da helt bestemt

Åh tusinde tak Venter spændt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

Åh tusinde tak Venter spændt.. 

Hvornår skal du bruge det?

Anmeld

25. august 2010

Risen

Alexis skriver:

Hvornår skal du bruge det?

Har bestilt tid til den15 september.. Kan du nå det inden der? 

Anmeld

25. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

Har bestilt tid til den15 september.. Kan du nå det inden der? 

Det tror jeg godt. Sender du mig det lige i en besked? Så kan jeg lige finde det frem når jeg skal bruge det.

Anmeld

25. august 2010

Risen

Alexis skriver:

Det tror jeg godt. Sender du mig det lige i en besked? Så kan jeg lige finde det frem når jeg skal bruge det.

Ja det skal jeg nok Ansøger dig også lige 

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes det er vældigt smukt!!! Dog ville jeg ikke vælge sådan en tekst selv - er du sikker på at DU er Claras skæbne? Forstå mig ret - jeg kan tydeligt læse det kærlige budskab, men jeg tænker bare at jeg da ikke håber at jeg er Jontes skæbne, jeg håber da han vil finde sin egen skæbne udenfor mor-barn relationen

Anmeld

25. august 2010

Risen

Rosa skriver:

Jeg synes det er vældigt smukt!!! Dog ville jeg ikke vælge sådan en tekst selv - er du sikker på at DU er Claras skæbne? Forstå mig ret - jeg kan tydeligt læse det kærlige budskab, men jeg tænker bare at jeg da ikke håber at jeg er Jontes skæbne, jeg håber da han vil finde sin egen skæbne udenfor mor-barn relationen

Forstår udmærket hvad du mener tror bare det forskelligt hvordan man læser det .. Jeg tænker mere at der har været en mening med at Clara valgte mig som sin mor og jeg fik hende i stedet for en anden, hvis du forstår hvad jeg mener.. Selvfølgelig har hun sin egen skæbne og det håber jeg da i den grad hun ved hehe

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Risen skriver:

Forstår udmærket hvad du mener tror bare det forskelligt hvordan man læser det .. Jeg tænker mere at der har været en mening med at Clara valgte mig som sin mor og jeg fik hende i stedet for en anden, hvis du forstår hvad jeg mener.. Selvfølgelig har hun sin egen skæbne og det håber jeg da i den grad hun ved hehe

Det giver selvfølgelig fin mening! Held og lykke med det - det er bestemt smukke ord!!!

Anmeld

25. august 2010

Risen

Rosa skriver:

Det giver selvfølgelig fin mening! Held og lykke med det - det er bestemt smukke ord!!!

Jamen er det for meget søde? Helst ærlig mening .. Vil jo ikke have lavet noget som folk ryster på hovedet af eller at Clara sys er mærkeligt når hun en gang bliver stor nok til at forstå det.. 

Anmeld

25. august 2010

Risen

Rosa skriver:

Har nemlig også tænkt på nogle andre : 

Vi har ikke fået jorden af vores forældre, 
vi har lånt den af vores børn

eller

Hele livet opleves påny i barnet. Nu forstår man også bedre sit eget liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.