Hold da op - så var det alligevel alvorligt!!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

misslea

VIPpigen skriver:

Puu, Håber din krop bare gør sig klar til fødsel om minimum 3 uger, og ikke i morgen. Og ja, bliv liggende på sofaen, så der ikke sker mere, (håber jeg virkelig ikke der gør) for hun skulle helst gerne blive lidt tid endnu. Og godt du har en masse til at hjælpe Så det er bare se en masse gode film, og surf lidt på nettet

JAAAA godt der er noget der hedder dvd-bokse, gode bøger og dejlige mennesker omkring én

ellers ville det godt nok blive en laaaaaang omgang.. puha!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

misslea

merichs skriver:

Ja man bliver jo nok lige en anelse chokeret når der ikke har været det mindste.

Jo jo, min lille pige ligger rigtig og hygger i sit et-værelses  Det eneste der "genere" lidt er en del plukveer. Men det er til at overkomme. Startede min barsel igår, så nu skal jeg lige vænne mig til at være "hjemmegående"

Dejligt at høre, at hun har det skønt derinde.... sådan skal det være

Og ja - det er jo noget af en forskrækkelse... og nåede da også lige at tro, at det var NU i nat...!! Havde simpelthen sååå mange plukveer, der kom ret hyppigt, det spændte og jagede, og jeg følte, at hele kroppen arbejdede... puha

Men de er heldigvis gået i sig igen her til morgen, og jeg har ikke lavet andet end at ligge på sofaen hele dagen... så jeg gør, hvad jeg kan...

lea

Anmeld

25. august 2010

merichs

misslea skriver:

Dejligt at høre, at hun har det skønt derinde.... sådan skal det være

Og ja - det er jo noget af en forskrækkelse... og nåede da også lige at tro, at det var NU i nat...!! Havde simpelthen sååå mange plukveer, der kom ret hyppigt, det spændte og jagede, og jeg følte, at hele kroppen arbejdede... puha

Men de er heldigvis gået i sig igen her til morgen, og jeg har ikke lavet andet end at ligge på sofaen hele dagen... så jeg gør, hvad jeg kan...

lea

Puha, godt det gik i sig selv igen  Skulle jo helst gerne gå nogle uger endnu  Du må igang med at strikke, det kan man da gøre mens man ligger på sofaen

Anmeld

25. august 2010

misslea

merichs skriver:

Puha, godt det gik i sig selv igen  Skulle jo helst gerne gå nogle uger endnu  Du må igang med at strikke, det kan man da gøre mens man ligger på sofaen

Hihi... ja det kunne da være

En af mine veninder kommer her en af dagene med favnen fyldt med dvd-bokse... bl.a. Gissip Girl, Desperate Housewives, Criminal Minds, Dawasons Creak... osv osv...!!! Jeg har selv en heeeel del i forvejen, så det er super, at hun lige kan suplere samlingen, så jeg har lidt god underholdning... heheh

Men ellers er det jo computeren i skødet og nogle gode bøger, som jeg år tiden til at gå med...!! Min man er heldigvis hjemme hele dagen, da han først skal på arbejde om aftenen... så han kan underholde og opvarte... heheh

Anmeld

25. august 2010

merichs

misslea skriver:

Hihi... ja det kunne da være

En af mine veninder kommer her en af dagene med favnen fyldt med dvd-bokse... bl.a. Gissip Girl, Desperate Housewives, Criminal Minds, Dawasons Creak... osv osv...!!! Jeg har selv en heeeel del i forvejen, så det er super, at hun lige kan suplere samlingen, så jeg har lidt god underholdning... heheh

Men ellers er det jo computeren i skødet og nogle gode bøger, som jeg år tiden til at gå med...!! Min man er heldigvis hjemme hele dagen, da han først skal på arbejde om aftenen... så han kan underholde og opvarte... heheh

Godt han er hjemme til at opvarte dig (og underholde dig)  Og rigtig dejligt at der er underholdning på vej fra din veninde. Ellers kan ventetiden nok gå hen og blive lang.

Hvis du mangler lidt andet at beskæftige dig med kan jeg anbefale www.virtualnes.com Det er en side fyldt med gamle computerspil bl.a Mario Bros.  Blev helt nostaltisk (staves?) da jeg fandt den side

Anmeld

25. august 2010

Linse79

Sikke en forskrækkelse at få, men mon ikke det kommer til at gå fint, når du følge deres anvisninger og ligger dig ned ) Og ja nyd du bare at kunne slappe af og blive opvartet, tiden hvor det er dig som skal knokle er kun lige rundt om hjørnet hihi...

Anmeld

26. august 2010

misslea

Linse79 skriver:

Sikke en forskrækkelse at få, men mon ikke det kommer til at gå fint, når du følge deres anvisninger og ligger dig ned ) Og ja nyd du bare at kunne slappe af og blive opvartet, tiden hvor det er dig som skal knokle er kun lige rundt om hjørnet hihi...

jo du har helt ret....!! Der er ikke andet for end at se på det positive...!! Der kommer jo nok til at gå MAAAANGE år før jeg kan ligge på langs i sofaen i tre uger og INTET lave.. heheh

Selvom jeg hellere selv ville være herre over, hvornår jeg skulle lægge mig, og hvor længe...!! Men pyt.... det vigtigste er jo, at vores lille prinsesse har det godt derinde... og det HAR hun

Anmeld

26. august 2010

misslea

merichs skriver:

Godt han er hjemme til at opvarte dig (og underholde dig)  Og rigtig dejligt at der er underholdning på vej fra din veninde. Ellers kan ventetiden nok gå hen og blive lang.

Hvis du mangler lidt andet at beskæftige dig med kan jeg anbefale www.virtualnes.com Det er en side fyldt med gamle computerspil bl.a Mario Bros.  Blev helt nostaltisk (staves?) da jeg fandt den side

Hahah... tak for linket... det ku da være, at jeg sku prøve det... ELSKEDE Mario Bros. dengang for 100 år siden...

Anmeld

26. august 2010

sus34

Hejsa.

Puh ha en forskrækkelse, håber hun falder til ro og venter i hverf fald 3 uger med at vil se verden. 

Held og lykke med det hele.

Knus fra susanne

Anmeld

26. august 2010

misslea

sus34 skriver:

Hejsa.

Puh ha en forskrækkelse, håber hun falder til ro og venter i hverf fald 3 uger med at vil se verden. 

Held og lykke med det hele.

Knus fra susanne

Ja - det må du nok sige....

Men føler allerede det har hjulpet at ligge ned, så det vil jeg fortsætte med

Men puha... man skal da lige vænne sig til, kun at rejse sig fra sofaen/sengen, når man skal på toilettet... og ellers skal jeg bede min mand om ALT...!! Han gør det heldigvis med GLÆDE, og varter mig op, som en anden prinsesse... heheh

Men jøsses... er da bange for at ende med at få liggesår... hahah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.