Hold da op - så var det alligevel alvorligt!!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

misslea skriver:

Jaahhh jeg har jo så haft alvorlige smerter i underliv, bækken og lænd siden søndag!! Jeg har ellers ikke haft gener eller smerter på nogen måde under min graviditet, men disse smerter er godt nok slemme... syn's jeg!!!

Jeg tog til lægen i morges, som sendte mig videre til Hvidovre Hospital, hvor jeg blev MEGET grundigt undersøgt af den sødeste jordemoder!!!

Heldigvis har lillepigen det helt fint derinde.... alt så godt ud med hende.... hendes hjerte og vægt  er helt som det skal være....

MEN.... det viste sig, at jeg er begyndt at åbne mig, og de smerter jeg har, er tegn på, at min krop er ved at gøre sig klar til fødsel....!!!! NEEEEEEJ... er jo kun 34+1, og vil meget gerne holde på hende lidt endnu!! Jeg havde åbnet mig ½ cm. og min livmoderhals havde modne sig, hvilket også kom meget bag på jordemoderen....

Hun overvejede længe sammen med en læge, om jeg evt. skulle indlægges, men heldigvis besluttede de, at fordi jeg trods alt er så langt i min graviditet, skulle jeg have lov til at tage hjem og slappe af! Jeg har fået STRENGE ordre på at ligge FULDSTÆNDIG stille de næste 3 uger... kun rejse mig, når jeg skal på toilettet eller have noget at spise...!!

ØV.... det var ikke lige den besked min mand og jeg havde forberedt os på!!! Vi havde jo selv i tankerne, at det måske var bækkenlæsning, der gjorde sååå ondt, men nææææh nej!!!

Så her ligger jeg på sofaen.... og det må jeg jo så gøre de næste 3 uger....

Mange hilsner fra Lea, som inderligt håber, at lillepigen vil vente lidt med at komme ud....

Uhhh sikke noget. Godt du kom afsted og de opdagede det i tide!!!

Håber bettedamen bliver derinde min. de næste 3 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

misslea

Miaka skriver:

Puha. Det bliver nogle lange uger, stakkels dig! Men hvad gør man ikke for at passe på den lille. Er selv begyndt at frygte at lillemanden kommer ud når som helst, og jeg er kun 27+ nu. Men plukveer bliver værrer og værrer, og syntes det skal mindre og mindre til før end jeg får bækkensmerter, men kan bare ikke holde til at være herhjemme hele dagen, så jeg beder til, at jeg kan holde ud at arbejde de 3 timer fortsat på arbejde hver dag. Det gør det meget lettere at komme igennem de sidste 12½ uge.

Så håber du har underholdning nok, og holder den bette i dig nogle uger endnu, og kan da ihvertfald trøste dig med, at vil hun ud, så efter blot 2 uger endnu, så kan hun komme ud som en ganske normal baby, med normal vægt og det hele. Så hold benene samlet lidt endnu

heheh.. du har helt ret  

Og jeg håber da også, at din bebs bliver derinde lidt endnu.. for det er da alt for tidligt.... :-)

Anmeld

24. august 2010

merichs

Nej hold da  Puha en besked at få. Håber den unge dame lige bliver inde i varmen nogle uger endnu! Det er da altid noget at det er dårligt vejr så man ikke er fristet til lange gåture mv.

Krydser fingre for at hun bliver derinde lidt endnu og at ventetiden ikke bliver for lang for dig.

VH Marlene

Anmeld

24. august 2010

misslea

merichs skriver:

Nej hold da  Puha en besked at få. Håber den unge dame lige bliver inde i varmen nogle uger endnu! Det er da altid noget at det er dårligt vejr så man ikke er fristet til lange gåture mv.

Krydser fingre for at hun bliver derinde lidt endnu og at ventetiden ikke bliver for lang for dig.

VH Marlene

Hej Marlene...

1000 ak for de søde ord.....!!! Ja du kan tro, vi fik os en lille forskrækkelse... vi har jo regnet med, at der vil gå laaaang tid endnu, da der INGEN tegn har været indtil i søndags... ikke engang én enkel plukve....!!!

Men ja - jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for at den lille dame bliver inde i mors hule et par uger endnu... det ville være dejligt!!

Håber ellers du også har det godt... og at bebs derinde nyder sin tilværelse i den et-værelses... heheh

Mange fra Lea

Anmeld

24. august 2010

marhemor

Puha...  Sikke en forskrækkelse at få, men hvor er det dog godt at du reagerede på dine smerter og dit ubehag

Og så netop dig, som bare har haft det så fantastisk hele vejen igennem, hvor må det være noget af en forskrækkelse!

for at prinsessen bliver i mors hule og hygger sig i minimum 3 uger endnu...

Maria

Anmeld

24. august 2010

misslea

marhemor skriver:

Puha...  Sikke en forskrækkelse at få, men hvor er det dog godt at du reagerede på dine smerter og dit ubehag

Og så netop dig, som bare har haft det så fantastisk hele vejen igennem, hvor må det være noget af en forskrækkelse!

for at prinsessen bliver i mors hule og hygger sig i minimum 3 uger endnu...

Maria

Ja - det er vildt ikk???

Måske har jeg haft det FOR godt, og glemt at passe på mig selv... hmm...!!! I hvert fald må jeg til at slappe fuldstændig af nu!!! Er bare sååå glad for, at det ikke blev til indlæggelse... puha, det ville jeg altså ikke være helt pjattet med....

Nu kan jeg da i det mindste sidde/ligge herhjemme i mine egne omgivelser....

Mange fra Lea

Anmeld

24. august 2010

merichs

misslea skriver:

Hej Marlene...

1000 ak for de søde ord.....!!! Ja du kan tro, vi fik os en lille forskrækkelse... vi har jo regnet med, at der vil gå laaaang tid endnu, da der INGEN tegn har været indtil i søndags... ikke engang én enkel plukve....!!!

Men ja - jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for at den lille dame bliver inde i mors hule et par uger endnu... det ville være dejligt!!

Håber ellers du også har det godt... og at bebs derinde nyder sin tilværelse i den et-værelses... heheh

Mange fra Lea

Ja man bliver jo nok lige en anelse chokeret når der ikke har været det mindste.

Jo jo, min lille pige ligger rigtig og hygger i sit et-værelses  Det eneste der "genere" lidt er en del plukveer. Men det er til at overkomme. Startede min barsel igår, så nu skal jeg lige vænne mig til at være "hjemmegående"

Anmeld

24. august 2010

smokin

misslea skriver:

Jaahhh jeg har jo så haft alvorlige smerter i underliv, bækken og lænd siden søndag!! Jeg har ellers ikke haft gener eller smerter på nogen måde under min graviditet, men disse smerter er godt nok slemme... syn's jeg!!!

Jeg tog til lægen i morges, som sendte mig videre til Hvidovre Hospital, hvor jeg blev MEGET grundigt undersøgt af den sødeste jordemoder!!!

Heldigvis har lillepigen det helt fint derinde.... alt så godt ud med hende.... hendes hjerte og vægt  er helt som det skal være....

MEN.... det viste sig, at jeg er begyndt at åbne mig, og de smerter jeg har, er tegn på, at min krop er ved at gøre sig klar til fødsel....!!!! NEEEEEEJ... er jo kun 34+1, og vil meget gerne holde på hende lidt endnu!! Jeg havde åbnet mig ½ cm. og min livmoderhals havde modne sig, hvilket også kom meget bag på jordemoderen....

Hun overvejede længe sammen med en læge, om jeg evt. skulle indlægges, men heldigvis besluttede de, at fordi jeg trods alt er så langt i min graviditet, skulle jeg have lov til at tage hjem og slappe af! Jeg har fået STRENGE ordre på at ligge FULDSTÆNDIG stille de næste 3 uger... kun rejse mig, når jeg skal på toilettet eller have noget at spise...!!

ØV.... det var ikke lige den besked min mand og jeg havde forberedt os på!!! Vi havde jo selv i tankerne, at det måske var bækkenlæsning, der gjorde sååå ondt, men nææææh nej!!!

Så her ligger jeg på sofaen.... og det må jeg jo så gøre de næste 3 uger....

Mange hilsner fra Lea, som inderligt håber, at lillepigen vil vente lidt med at komme ud....

jeg har 3 ord til dig internetshopping, internetshopping,internetshopping (og måske lidt baby.dk)

Rigtig god bedring - håber prinsessen bliver derinde lidt endnu!

Anmeld

25. august 2010

misslea

Zette skriver:

jeg har 3 ord til dig internetshopping, internetshopping,internetshopping (og måske lidt baby.dk)

Rigtig god bedring - håber prinsessen bliver derinde lidt endnu!

UUUHHH JAAH..... du har jo simpelthen SÅ ret!!! heheh

Anmeld

25. august 2010

smokin

misslea skriver:

UUUHHH JAAH..... du har jo simpelthen SÅ ret!!! heheh

Jeg gik i fødsel i uge 33 så kender alt til at ligge ned....

Du vænner dig til det.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.