Jaahhh jeg har jo så haft alvorlige smerter i underliv, bækken og lænd siden søndag!! Jeg har ellers ikke haft gener eller smerter på nogen måde under min graviditet, men disse smerter er godt nok slemme... syn's jeg!!!
Jeg tog til lægen i morges, som sendte mig videre til Hvidovre Hospital, hvor jeg blev MEGET grundigt undersøgt af den sødeste jordemoder!!!
Heldigvis har lillepigen det helt fint derinde.... alt så godt ud med hende.... hendes hjerte og vægt er helt som det skal være....
MEN.... det viste sig, at jeg er begyndt at åbne mig, og de smerter jeg har, er tegn på, at min krop er ved at gøre sig klar til fødsel....!!!! NEEEEEEJ... er jo kun 34+1, og vil meget gerne holde på hende lidt endnu!! Jeg havde åbnet mig ½ cm. og min livmoderhals havde modne sig, hvilket også kom meget bag på jordemoderen....
Hun overvejede længe sammen med en læge, om jeg evt. skulle indlægges, men heldigvis besluttede de, at fordi jeg trods alt er så langt i min graviditet, skulle jeg have lov til at tage hjem og slappe af! Jeg har fået STRENGE ordre på at ligge FULDSTÆNDIG stille de næste 3 uger... kun rejse mig, når jeg skal på toilettet eller have noget at spise...!!
ØV.... det var ikke lige den besked min mand og jeg havde forberedt os på!!! Vi havde jo selv i tankerne, at det måske var bækkenlæsning, der gjorde sååå ondt, men nææææh nej!!!
Så her ligger jeg på sofaen.... og det må jeg jo så gøre de næste 3 uger....
Mange hilsner fra Lea, som inderligt håber, at lillepigen vil vente lidt med at komme ud....