Misundelse er en grim ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Chrizzer

betiinsen skriver:

Har også haft min tudetur idag.. Synes det er hårdt nogle gange når man så gerne vil noget, men ikke selv kan styre det.

Ønsker dig alt held og lykke i morgen og krydser fingre..

Nej man kan slet ikke styre det, følelserne tager bare over. Jo tak, men tester først lørdag, så håber jeg på det rigtige resultat - positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

puslepigen

Kender det godt med at alle omkring en bliver gravid!

jeg havde en sa i april efterfølgende er der 7 i min venne-og omgangskreds der er blevet gravide.

jeg har så selv testet positiv på min test dag i onsdags, så jeg alt hvad jeg kan for at det skal lykkes denne gang. for det er hårdt når det er noget man virklig ønsker sig.

held og lykke til jer alle samme og jeg ønsker at det snart må lykkes for jer at blive gravide

Anmeld

27. august 2010

Chrizzer

puslepigen skriver:

Kender det godt med at alle omkring en bliver gravid!

jeg havde en sa i april efterfølgende er der 7 i min venne-og omgangskreds der er blevet gravide.

jeg har så selv testet positiv på min test dag i onsdags, så jeg alt hvad jeg kan for at det skal lykkes denne gang. for det er hårdt når det er noget man virklig ønsker sig.

held og lykke til jer alle samme og jeg ønsker at det snart må lykkes for jer at blive gravide

stort tillykke herfra.  håber snart det bliver vores andres tur til at teste positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.